کد خبر : 4127
تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۳:۰۳
-

هشدار به مسئولین امر؛

یاسرجبرائیلی به عنوان سخنران ۹ دی،باعث اختلاف در بین نیروهای انقلابی می شود

یاسرجبرائیلی به عنوان سخنران ۹ دی،باعث اختلاف در بین نیروهای انقلابی می شود
بوشهرنیوز :بر اساس دلایل فوق، این اقدام اشتباه و نامناسب باعث دلسردی دیگر کاندیداهای انقلابی و ارزشی و بخصوص طرفداران و حامیان آنان خواهد شد که این امر به منزله خسارت سنگین و غیرقابل جبران است.؛

به گزارش بوشهرنیوز ؛ مدتی قبل و پیش از آغاز نام‌نویسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یاسر جبرائیلی یکی از جوانان کمتر شناخته شده در سطح کشور و ناشناخته ای در استان که در امور اقتصادی در فضای رسانه های مختلف و مجازی قلم می زند، به شهرستان دشتستان در استان بوشهر سفر کرد.

هدف از این سفر و حضور در شهر آبپخش، تبلیغ برای ابراهیم رضایی بود ( تصویر ذیل )، رضایی یکی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که از حوزه دشتستان اعلام کاندیداتوری کرد.

جبرائیلی نیز پس از ثبت‌نام رضایی برای امر انتخابات، به صورت مجازی استقبال و از او حمایت کرد ( تصویر توئیت ذیل ) ، البته این حق طبیعی هر فرد و شخصیتی است که نظر خود را صریحا اعلام یا از شخصی حمایت کند.

اکنون که در آستانه روز عظیم ۹ دی که مسمی به میثاق با ولایت است،

متولیان امر در شهرهای بوشهر و گناوه (همسایه های دشتستان) یاسر جبرائیلی را به عنوان سخنران این مناسبت در روز و شب قبل ۹ دی دعوت کرده‌اند، این دعوت در حالی صورت گرفته است که در اذهان اکثر سیاسیون استان بوشهر موضع و طرفداری و علت سفر اخیر جبرائیلی به استان بوشهر برای حمایت از ابراهیم رضایی است.( مستند به تصاویر فوق )

این بدسلیقگی در انتخاب سخنران به نوعی هدفمند و مهندسی شده است در این نوشته دلایل این انتخاب بد را بیان می‌کنیم.

۱- در بنر‌های این مراسم، تصویری از نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه محترم بوشهر و همچنین آرم مقدس بسیج رسانه استان و سپاه ناحیه بوشهر قید شده است و همین امر با توجه به ذهنیت مردم نسبت به جبرائیلی، شائبه ورود و حمایت این نیروهای تاثیرگذار و مقدس از کاندیدای خاصی در فضای سیاسی استان مطرح می‌کند.

۲- یاسر جبرائیلی پیش از این برای حمایت از ابراهیم رضایی وارد استان بوشهر شد و از وی به صورت علنی دفاع کرد، بر همین اساس قطعا حضور وی این بار در قامت سخنران مراسم ۹ دی نیز به نام رضایی نوشته خواهد شد.

۳- این شائبه به میان می‌آید که متولیان مراسم ۹ دی و تصمیم گیران در این زمینه به طرفداری از کاندیدای به میدان آمده‌اند و آیا اینکه آنها چنین ظرفیت و فضایی را برای دیگر کاندیداها ایجاد می‌کنند که قطعا جوابش «خیر» است.

۴- نکته که متاسفانه در این امر خدشه‌دار شده است، مصونیت ظرفیت‌های سپاه و امامت جمعه است، این دو ظرفیت ویژه همواره ملجاء و ماوای نیروهای انقلابی و مردمی به ویژه مستضعفان بوده و مبرای از ورود به مسائل سیاسی و جناحی هستند.

بر همین اساس باید با افرادی که نام این نهادها را در بنرها قید کرده‌اند، برخورد شود، سردار عزیز و محبوب جناب آقای رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر به حق در رابطه با این مسائل هشدارهای لازم را در مراسمات عمومی و خصوصی داده بودند  اما متاسفانه برخی از افراد به این هشدارها گوش نداده و وارد این فضا شدند که باید با آنها برخورد قاطع صورت بگیرد.

۵- متولیان امر در ستاد ۹ دی در شهر گناوه برای امر سخنرانی به امام جمعه گناوه به اجماع رسیده بودند اما با دخالت برخی افراد بالاجبار قرعه این سخنرانی به نام یاسر جبرائیلی افتاد که این بیانگر نفوذ و دخالت این آقایان است.که جا دارد در این زمینه با متنفذین به این امر بسیار ناپسند، برخورد جدی شود.( تصویر فوق)

۶- حماسه عظیم ۹ دی یک حماسه کاملا مردمی، انقلابی و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، بر همین اساس باید به این مراسم در تراز انقلاب نگاه و توجه کرد و نباید با خود به جای اینکه اتحاد انقلابیون را به ارمغان آورد، جولانگاه مسائل حزبی، سیاسی و حاشیه‌ای باشد.

بر اساس دلایل فوق، این اقدام اشتباه و نامناسب باعث دلسردی دیگر کاندیداهای انقلابی و ارزشی و بخصوص طرفداران و حامیان آنان خواهد شد که این امر به منزله خسارت سنگین و غیرقابل جبران است.

بزرگان استان باید از این پس این نوع حرکات له یا علیه کاندیدایی را متوقف و با مسببان و تصمیم گیران برخورد قاطع کنند و آنها را از دایره تصمیم‌گیری در مراسمات و مناسبت‌ها تا پس از امر انتخابات مجلس شورای اسلامی خارج کنند.

اگر این نگاه‌های سیاسی و جناحی وارد مراسمات مهم انقلابی و ارزشی چون ۹ دی شود، قطعا همانند سم مهلک عمل خواهد کرد و باعث عدم اقبال عمومی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان