کد خبر : 4151
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱:۳۱
-

طرفداران جبرائیلی جمیری را انتخاب کنند یا رضایی را

طرفداران جبرائیلی جمیری را انتخاب کنند یا رضایی را
بوشهرنیوز: در هیچ متن و قاموس سیاسی و منطقی یافت نمی‌شود که همزمان هم از کسی حمایت کرد و هم او را تخریب و قاطعانه رد کرد، این سوال ساده‌ای است که باید این جماعت حامی دوطرفه به آن پاسخ دهند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز ، به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی، یاسر جبرائیلی یکی از فعالان ستاد انتخاباتی کاندیدای در استان بوشهر ، برای سخنرانی به گناوه و بوشهر دعوت شد.

پایگاه تحلیلی خبری بوشهر‌نیوز در مطالب قبل نسبت به این تصمیم بد به دلایل قوی و منطقی انتقاد کرد و مخاطبان عزیز را به همان مطالب قبل ارجاع می‌دهیم.

همانطور که سابقا عنوان شد با حضور یاسر جبرائیلی در گناوه و بوشهر، عملا عبور از عبدالکریم جمیری یکی از افراد اصولگرا و انقلابی کلید خورد و این مسئله باعث ایجاد تفرقه، دو‌دستگی و پراکندگی در میان انقلابیون بوشهر خواهد شد.

این مسئله از این جهت است که یاسر جبرائیلی به دنبال ایجاد یک مجلس جوان و تازه است و روی کار آمدن جمیری‌ها را ملال‌آور می‌داند. موردی مهم که قبل از مراسم امشب در بوشهر به آن تاکید نموده است.

اما نکته‌ای که باید به آن دقت شود این است که دوستان جمیری که همواره از او حمایت می‌کنند در شهرستان دشتستان به نظر جبرائیلی لبیک گفته و کاندیدای مورد حمایت او را حمایت می‌کنند.

به این معنا که از نظریات کسی تبعیت می‌کنند که مخالف جمیری است و از قضا جمیری نیز گزینه مورد‌پسند این جماعت هوادار است.

این یک تناقض آشکار و روشن است و از آن باید به سیاست یک بام و دو هوا یاد شود، طرفدارانی که اکنون نظریات جبرائیلی را نصب‌العین خود قرار داده‌اند، همزمان طرفدار گزینه‌ای هستند که جبرائیلی انتخاب او را ملال‌آور می‌داند.

در قاموس هیچ سیاستی یافت نمی‌شود که همزمان یک شخصی را هم مورد حمایت قرار داد و از طرفی با او مخالف بود، این جماعت باید پاسخ دهند که بر اساس چه مبنایی چنین رفتار دو‌ طرفه‌ای را برای خود برگزیده‌اند.

قطعا یاسر جبرائیلی به شعار خود پایبند است و از شعار خود یعنی امر جوانگرایی کوتاه نخواهد آمد، پس به چه علت است که این حامیان ، وی را در استان بوشهر به دلیل این اوامر ، همانند سلبریتی‌ها ، مشهور و معروف می‌کنند.

در هیچ متن و قاموس سیاسی و منطقی یافت نمی‌شود که همزمان هم از کسی حمایت کرد و هم او را تخریب و قاطعانه رد کرد، این سوال ساده‌ای است که باید این جماعت حامی دوطرفه به آن پاسخ دهند.

حال باید دید هواداران و حامیان سابق و همیشگی جمیری ، کاندیدای جبرائیلی را بر جمیری ترجیح می دهند و جبرائیلی با تفکرات مشخصش را همچنان مورد تایید وتبلیغ قرار می دهند یا منطقی عمل کرده و گزینه رای آور خود را ( جمیری ) را فدای گزینه جبرائیلی نمی کنند و بازی دو سر باخت را ادامه نمیدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان