کد خبر : 4161
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
-

تیر خلاص به فتنه‌گران با خروش ملت در ۹ دی/ملت عاشورایی آماده خلق حماسه‌های دیگر

تیر خلاص به فتنه‌گران با خروش ملت در ۹ دی/ملت عاشورایی آماده خلق حماسه‌های دیگر
بوشهرنیوز: این روز افتخارآمیز و حماسه عاشورایی ملت نشان داد که امت با بصیرت و ولایتمداری همراه تولی و تبری قادر است که فتنه‌هایی بزرگی را خنثی کنند و آتش دشمن را نه تنها خاموش کنند بلکه به سمت آنها بفرستد.؛

بوشهر‌نیوز- امروز ۹ دی‌ماه سالروز حماسه عظیم مردمی و عاشورایی است که ده سال گذشته در کشور خلق شد و برگ زرین دیگری به افتخارات ملت عزیز و عظیم ایران افزوده شد.

 

حماسه ۹ دی فقط یک موضوع افتخارآمیز نیست، بلکه این حماسه چراغ راه آینده ملت و تجلی بصیرت، رادمردی، سرافرازی و فداکار بودن یک امت است.

 

ده سال از حماسه ۹ دی می‌گذرد، اما این روز بزرگ هرگز فراموش نخواهد شد چرا که چراغ راه آینده و گام دوم انقلاب است.

 

این روز افتخارآمیز و حماسه عاشورایی ملت نشان داد که امت با بصیرت و ولایتمداری همراه تولی و تبری قادر است که فتنه‌هایی بزرگی را خنثی کنند و آتش دشمن را نه تنها خاموش کنند بلکه به سمت آنها بفرستد.

 

سالروز حماسه ۹ دی این آیه عظیم و نورانی را برای ما یادآوری می‌کند،«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ اللّه بِأَفْواهِهِمْ وَاللّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ».

 

دشمن در سال ۸۸ پس از شرکت گسترده و خیره‌کننده ملت در انتخابات دهم ریاست جمهوری، به دنبال ضربه زدن به نظام بوده و با تلاش پیاده‌سوار خود در داخل، اقدامات آتشین خود را آغاز کردند.

 

اما تا خدا با این ملت است، ضربه دشمن کاری نخواهد بود و مکر آنها به سوی خودشان بازمی‌گردد، حماسه ۹ دی بیانگر همین امر است.

 

ملت مقاوم، سرافراز و عزت‌مند ایران بار دیگر به صحنه آمده و حماسه ۹‌دی را خلق کرده و نقشه‌های چندین ساله دشمن را نقش بر آب کردند.

 

باید بدانیم ۹ دی شروعی برای مقابله با فتنه‌های بزرگ‌تر است و همان خروش ملت، مقدمه‌ای برای ایستادگی و مقاومت در دیگر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن است.

 

۹ دی تیر خلاص به فتنه‌گران بود، البته دشمن همواره به دنبال فتنه و توطئه‌چینی است، اما آن چه که مهم این است که در برابر این توطئه‌ها به شرطی می‌توانیم ایستادگی کنیم که روحیه انقلابی و جهادی در دستور کار قرار گیرد.

 

۹ دی به ما یاد داد که غیرت دینی مردم با هیچ موضوعی فروکش نمی‌کند و آنجا که دشمن به جنگ مقدسات دینی مردم بیاید خون مردم به جوش می‌آید و نمی‌گذارند عاشورا دستخوش تعرض دشمن قرار بگیرد.

 

این حماسه برای همیشه زنده است، این یوم‌الله است که چراغ هدایت و آینده ما در برابر فتنه‌های استکبار است، به همین دلیل ۹ دی کهنه‌شدنی نیست و گرامیداشت آن گرامیداشت یوم‌الله است که ما را برای پیمودن راه آینده هدایت و راهنمایی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان