کد خبر : 4172
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۷:۳۳
-

سامانه بارشی مهمان بوشهری‌ها خواهد شد/ احتمال آبگرفتگی معابر

سامانه بارشی مهمان بوشهری‌ها خواهد شد/ احتمال آبگرفتگی معابر
بوشهرنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز جمعه و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با ورود یک سامانه بارشی برای برخی نقاط استان بوشهر باران با تگرگ پیش‌بینی می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ پیام مساعدی اظهار داشت: همچنین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش بادهای شدید شمال غربی روی خلیج‌فارس و تلاطم دریا در امروز و احتمال بارش خفیف در برخی نقاط مرتفع استان بوشهر است.

وی بابیان اینکه در همین مدت دریا نیز مواج و متلاطم خواهد بود اضافه کرد: از فردا نیز با کاهش سرعت باد به تدریج از ارتفاع موج دریا کاسته و دریا نیز به تدریج آرام می‌شود.

مساعدی به مهر گفت: دمای هوا نیز از امروز تا فردا پنجشنبه به‌طور نسبی کاهش و وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌طور نسبی آرام پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و فردا به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ و سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری و در برخی نقاط مرتفع با احتمال بارش خفیف باران، در مناطق ساحلی و روی دریا همراه با وزش باد و فردا در برخی نقاط با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان