کد خبر : 4200
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
-

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی
بوشهرنیوز: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در پیام آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری آمده است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با نهایت تأسف و تأثر شهادت مظلومانه سردار مجاهد و بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پیوستن روح بلند و آسمانی این شهید عزیز را به خیل هم‌رزمان شهیدش تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

این فرمانده دلاور و مقتدر همچون خاری در چشمان استکبار بود و در تمام جبهه‌های مبارزه با استکبار و ستمگری لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌انداخت.

آمریکا و رئیس‌جمهور خبیث آن باید بدانند که خطای بزرگی را مرتکب شده و یقیناً انتقام سختی را باید انتظار بکشند که به فرموده ولی امر مسلمین جهان همه‌ی دل‌بستگان مقاومت خونخواه اویند و راه مقاومت باصلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

شورای عالی حوزه‌های علمیه شهادت حاج قاسم سلیمانی و سردار مجاهد ابو مهدی المهندس و هم‌رزمانشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و تمام مظلومان جهان و مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و برای ملت عزیز ایران و عراق و خانواده‌های این عزیزان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

سید هاشم حسینی بوشهری

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان