کد خبر : 4217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
-

راز یک فریاد حماسی؛ آقای ترامپ من حریف شما هستم

راز یک فریاد حماسی؛ آقای ترامپ من حریف شما هستم
بوشهرنیوز: اتحاد بیش از پیش و مصمم شدن جبهه مقاومت برای گرفتن انتقام سخت، یکی از نتایج و ثمرات خون حاج قاسم سلیمانی است، اکنون تمام منطقه برای آمریکا و تمام عواملش ترسناک و نگران کننده شده است.؛

بوشهرنیوز- سردار سرافراز، شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مرداد ماه سال گذشته خطاب به ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت: ایران نمی‌خواهد، خودم حریف تو هستم، ما حریف تو هستیم. آقای ترامپ، سپاه قدس حریف شماست.

 

در این نوشته به دنبال این هستیم که راز این فریاد برخواسته از ایمان و شجاعت و صلابت را بیان کنیم و بگوییم که سردار سلیمانی با شهادت خود چه ضربه‌ای را به ترامپ و شیطان بزرگ وارد کرده است.

 

۱- آمریکا سال‌ها است که در منطقه حضور دارد و به معنای واقعی کلمه عراق و مردم این کشور و منافع آنها را چپاول کرده و در هر وقت و هر زمان و مکان بخواهد به حاکمیت ارضی این کشور تعرض می‌کند.

 

با راه‌انداختن سربازان خود در این کشور حق اساسی این کشور را سال‌هاست که نادیده گرفته است و امروز به برکت خون سپهبد سلیمانی مردم عراق خواستار پایان یافتن این حقارت(ترک کردن خاک عراق) توسط آمریکایی‌ها شده‌اند.

 

۲- عراق ماه‌ها طولانی است که درگیر تجمعات اعتراضی است و بعضا این تجمعات به حاشیه کشیده شد و دشمنان به ویژه آمریکای جهان‌خوار از آن سوء استفاده کردند.

 

اکنون به برکت شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم عراق و جوانان آن متحد شده‌اند و اثر اغتشاشات و آشوبگری و تخریب و قتل از بین رفت.

 

۳- به دلیل تبلیغات سوء و دروغین برای تعدادی از جوانان عراقی شبهه ایجاد شده بود و آنها ناکارآمدی کشور و مسؤولان خود را از چشم ایران می‌دیدند و بعضا در آشوب‌های اخیر علیه ایران شعار می‌دادند و آتش فتنه را با رهبری بعثی‌ها روشن کردند.

 

امروز به برکت خون شهید سرافراز ما توطئه ایران ستیزی در عراق از بین رفت و همه دیدند که ملت ایران چگونه و با چه شکوه و حماسه‌ای پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز را تشییع کردند.

 

۴- متاسفانه هر از گاهی وحدت در ایران به دلیل بی‌تدبیری برخی نشانه گرفته می‌شود، وحدت آن چیزی است که به وسیله آن می‌توان به تمام ارزش‌ها رسید و در صورت فقدانش، دشمن راحتر می‌تواند نفوذ داشته باشد.

 

به برکت سردار سلیمانی، اتحاد سیاسی و مردمی پس از آشوبگری‌های آبان ماه به کشور بازگشت و نتایج اغتشاشات طراحی شده دشمنان از اعتراض بحق مردم خنثی شد.

 

۵- شهادت سپهبد سلیمانی به همه این مطلب را فهماند که مذاکره با آمریکا به هر شکل و شمایلی غلط و اقدامی احمقانه است چرا که برای این خبیثان هیچ چیزی مهم نیست.

 

علی رغم اینکه آمریکا با عراق پیمان امنیتی بسته است اما با این وجود نقض حاکمیت کرد و این بیانگر این است که آمریکا به عهد و پیمان خود وفادار نیست.

 

۶- اتحاد بیش از پیش و مصمم شدن جبهه مقاومت برای گرفتن انتقام سخت، از دیگر نتایج و ثمرات خون حاج قاسم سلیمانی است، اکنون تمام منطقه برای آمریکا و تمام عواملش ترسناک و نگران کننده شده است.

 

جبهه مقاومت با رمز انتقام سلیمانی آماده یک اقدام سخت و نفس‌گیر است و امروز تمام جبهه مقاومت از یمن و عراق و سوریه و فلسطین و افغانستان خون‌خواه سردار سلیمانی هستند.

 

این مطالب گوشه‌ای از اثرات و برکات و نتایج خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که امیدواریم به زودی شاهد دیگر اثرات و برکات باشیم.

 

باز هم خطاب به ترامپ به نیابت از سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی می‌گوییم: آقای ترامپ من حریف شما هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان