کد خبر : 4224
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
-

بر اساس اعلام ریس اتحادیه صنف مشاورین املاک بوشهر ؛

عامل گرانی مسکن در بوشهر چیست؟

عامل گرانی مسکن در بوشهر چیست؟
بوشهرنیوز: رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک بوشهر ضمن اشاره به افزایش اجاره بها در مرکز استان گفت: رواج کار منازل مبله در بازار بوشهر که توسط افراد مبله‌کار اجاره گرفته می شود و به صورت ساعتی، روزانه و شبانه اجاره داده می شود باعث افزایش قیمت اجاره بها شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ احسان آستانه افزود: از آنجا که نظارتی بر منازل مبله نیست تعدادی از این منازل می تواند به محلی امن برای سکونت افراد متخلف و متجاهر تبدیل شود.

 

وی تاکید کرد: منازل مبله بر خلاف قانون موجود در اجاره مسکن دست به دست می شود و با اجاره های گزاف و گاهی بدون مدرک شناسایی معتبر و صرفا یک کارت شناسایی در اختیار افراد قرار می گیرد.

 

آستانه تاکید کرد: رونق کار منازل مبله باعث رکود صنعت هتل داری در استان بوشهر شده است زیرا عموم افرادی که از شهرستانهای دیگر به مرکز استان می آیند در این منازل سکونت می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به افزایش اجاره بهای املاک تجاری نیز گفت: به این دلیل که بیشتر صاحبان املاک تجاری دستی در بازار دارند، در موقع اجاره دادن ملک خود انعطاف بیشتری به خرج می دهند به همین دلیل شیب افزایش قیمت اجاره بهای ملک تجاری شیبی ملایم تر از املاک مسکونی دارد.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف بوشهر، رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل در پایان تصریح کرد:  بازارِ خرید و فروش املاک در بوشهر به ثبات رسیده و افزایش قیمتی نسبت به مهرماه نداشته‌ایم. پیش بینی می کنیم اگر اتفاق خاصی در اقتصاد ملی رخ ندهد و بازار با ثبات اقتصادی مواجه باشد افزایش قیمت مجددی رخ ندهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان