کد خبر : 428
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
-

مرگ خاشقچی ما را از یمن غافل نکند

مرگ خاشقچی ما را از یمن غافل نکند

به گزارش بوشهرنیوز مرگ خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی که گفته می شود با دستور مستقیم بن سلمان صورت گرفته است موجی از تنفر و انزجار را در دنیا علیه رژیم آل سعود به همراه داشته است.   طی این چند روز از سیاسیون گرفته تا روزنامه نگاران، سازمان های مستقل و حتی مردم عادی

به گزارش بوشهرنیوز مرگ خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی که گفته می شود با دستور مستقیم بن سلمان صورت گرفته است موجی از تنفر و انزجار را در دنیا علیه رژیم آل سعود به همراه داشته است.

 

طی این چند روز از سیاسیون گرفته تا روزنامه نگاران، سازمان های مستقل و حتی مردم عادی جهان از رفتار غیرانسانی و وحشیانه حکام آل سعود ابراز انزجار کرده و حتی کار به جایی رسید که برخی شرکت های قدرتمند نشست تجاری که به زودی در عربستان برگزار خواهد شد و بن سلمان هزینه های هنگفتی هم برای آن صورت داده بود را تحریم کردند.

 

از سرو صداهایی که برای قتل خاشقچی در سراسر جهان ایجاد شده است که بگذریم، به حمله هواپیماهای رژیم امارات به مینی بوس شهروندان و مردم عادی و بی دفاع یمن برمی خوریم که نشان می دهد در ذیل رفتار وحشیانه و ددمنشانه ای که رژیم سعودی در قتل یک روزنامه نگار صورت داده است، رفتارهای غیرانسانی دیگری نیز در حال روی دادن است که جهان نباید از آن غاقل باشد.

 

به نظر می رسد پس از افتضاحی که اکنون بن سلمان در قتل خاشقچی به وجود آورده است، در یمن حداقل در چند روز اخیر رزیم سعودی نقش خود را به امارات داده و این رژیم در حال بمباران مردم بی دفاع یمن است.

صبح امروز هواپیماهای اماراتی با حمله به اتوبوس حامل آوارگان یمن در استان الحدیده، موجب جان باختن دست کم ۱۰ غیرنظامی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر شدند.

 

اگرچه همه دنیا باید توحشِ بن سلمان و حامیانش در قتل یک روزنامه نگار را تا رسوایی کامل وی دنبال کرده و درس خوبی به ولیعهد جاه طلب سعودی بدهند اما نباید از اتفاقاتی که در سایه این جنجال ها در یمن روی می دهد غافل بود و به ائتلاف سعودی- آمریکایی و صهیونیستی اجازه داد که جنایت های خود در این کشور را بیش از پیش افزایش دهند.

 

بنابراین شایسته است رسانه های جهان و به ویژه کشورمان با رصد دقیق فعالیت های متجاوزان در یمن و دیگر کشورها و اطلاع رسانی و فضاسازی دقیق مانع از اجرای نقشه شوم و پلید استکبار جهانی و دست نشانده های آنان در منطقه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان