کد خبر : 4309
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

طنین «مرگ بر آمریکا» در سنگر هشت سال دفاع مقدس؛

حمایت تمام قد خرمشهر از سپاه

حمایت تمام قد خرمشهر از سپاه
بوشهرنیوز: مردم خرمشهر که بوی جبهه و جنگ از آنها به مشام می‌رسد، با حضور در سنگر هشت سال دفاع مقدس (مسجد جامع)، انزجار خود از دشمنان داخلی و خارجی به ویژه شیطان بزرگ و رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.؛

بوشهرنیوز- ظهر روز گذشته مردم ولایتمدار، بصیر و همیشه در صحنه خرمشهر پس از اقامه نماز با صلابت جمعه در حمایت از اقتدار و امنیت و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.

 

مردم خرمشهر که بوی جبهه و جنگ از آنها به مشام می‌رسد، با حضور در سنگر هشت سال دفاع مقدس (مسجد جامع)، انزجار خود از دشمنان داخلی و خارجی به ویژه شیطان بزرگ و رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

 

پیر و جوان، بزرگ و کوچک، مرد و زن امروز تمام قد از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در روزهای اخیر مورد هجمه عده‌ای قلیل و معلوم‌الحال قرار گرفته بود، حمایت کردند.

 

در واقع امروز مردم از حافظان خود، حفاظت کردند و بار دیگر نقشه‌های شوم و پست دشمنان در تخریب سپاه عزیز و غیور و فداکار را نقش بر آب کردند.

 

همچنین در گوشه‌ای از این مراسم، طومار حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خیل عظیم امضاء مردم مقاوم و ولایی خرمشهر مورد استقبال قرار گرفت.

 

تعدادی از مردم نیز با حک کردن جملاتی چون «من یک قاسم سلیمانی هستم» و «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» بر روی خودروهای شخصی خود، عشق خود به شهادت و ولایت و نظام و انقلاب را فریاد زدند.

 

تعدادی از جوانان با به تن کردن لباس‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت کامل و حقیقی خود را از این نهاد و به طور کل از نظام مقدس اسلامی را اعلام کردند.

 

مردم خرمشهر تاکید کردند که سپاه که برای حفاظت از مرزهای عقیدتی توسط امام راحل بنا شد، امروز به طور صحیح و کامل به رسالت و وظیفه خود عمل کرده است.

 

بدون شک یکی از مولفه‌های مهم اقتدار ملی امروز ایران در سطح منطقه و جهان، نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

امروز دشمن به دلیل موفقیت حقیقی و اساسی سپاه، بر روی این نهاد مقدس تمرکز کرده است و به تعبیر دیگر اقتدار سپاه پاسداران امروز خاری در گلوی چشم آمریکا و اعوان و انصارش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان