کد خبر : 4316
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
-

در جلسه شورا؛

افزایش اختلافات در مدیریت شهری بوشهر؛ امیری اعضای شورا را به شواف متهم کرد

افزایش اختلافات در مدیریت شهری بوشهر؛ امیری اعضای شورا را به شواف متهم کرد
بوشهرنیوز: اکنون باید منتظر واکنش اعضای شورای شهر بوشهر در روزهای آینده بود. آیا اعضای شورا این سخنان امیری را برمی تابند یا این که اندک اندک زمینه برکناری وی را در ماه های آینده فراهم خواهند کرد؟؛

بوشهرنیوز- جلسه عصر یکشنبه شورای شهر بوشهر با حاشیه های بسیاری همراه بود. از انتقادات اعضای شورا به شهردار بوشهر گرفته تا اعتراضاتی که امیری به شورا درخصوص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای شاهین بوشهر و دیگر پروژه ها وارد کرد.

 

از انتقادات ریز و درشتی که طرفین به یکدیگر وارد کرده اند که بگذریم به بخش مهمی از سخنان امیری برمی خوریم که بیانگر بالا گرفتن اختلافات بین شهردار بوشهر و اعضای شورا است.

 

به نظر می رسد با افزایش دامنه این اختلافات باید به زودی شاهد طرح سئوال و در نتیجه استیضاح شهردار بوشهر توسط اعضای شورا حتی حامیان وی بود. البته شنیده هایی وجود دارد که برخی از حامیان امیری نیز به صفِ مخالفان وی پیوسته و احتمال تغییر شهردار بوشهر در ماه های آینده وجود دارد.

 

دیروز امیری در بخشی از انتقادات خود تعارف را کنار گذاشته و به اعضای شورا گفت که تبلیغات و شواف را کنار بگذارند.

 

شهردار بوشهر با بیان این که با شواف و تبلیغات مشکل مردم حل نمی شود خطاب به اعضای شورا گفته بود که وظیفه شورای شهر که فقط تشکیل جلسه در عصر یکشنبه و سه شنبه نیست بلکه باید همراه شهردار پیگیر مشکلات و مطالبات شهر باشند.

 

البته پیشتر نیز بسیاری از نخبگان و دلسوزان شهر بوشهر چنین موضوعی را هشدار داده و بارها از تصویب برخی لوایح تبلیغاتی در شورا انتقاد کرده بودند.

 

اینبار اما به نظر می رسد شهردار بوشهر هم از رفتارهای نمایشی و شواف های تبلیغاتی بعضی اعضای شورا خسته شده و به همین دلیل در جلسه علنی روز یکشنبه لب به انتقاد گشوده است.

 

اگرچه عملکرد امیری در مدت مسئولیتش در شهرداری بوشهر نیز قابل دفاع نیست و شهرداری و به طور کلی مدیریت شهری بوشهر در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد اما نباید نادیده گرفت که برخی مصوبات شورا همانطور که امیری گفته است جنبه تبلیغاتی داشته و تاکنون نیز هزینه های سنگینی بر شهر وارد کرده است.

 

شهرداری بوشهر هم اکنون در وضعیت خوبی به سر نمی برد و کشیده شدن دامنه اختلافات به صحن شورا بیانگر عمق اختلافات بین شهردار و اعضای شورا است و به نظر می رسد فشارهای متعدد به امیری موجب شده تا وی در واکنشی تند، اعضای شورا را تبلیغاتچی نامیده تا به شهروندان بوشهری اعلام کند که در پسِ برخی مصوبات شورای شهر غیر از تبلیغات چیزی نیست!

 

اکنون باید منتظر واکنش اعضای شورای شهر بوشهر در روزهای آینده بود. آیا اعضای شورا این سخنان امیری را برمی تابند یا این که اندک اندک زمینه برکناری وی را در ماه های آینده فراهم خواهند کرد؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان