کد خبر : 4354
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

اندک اندک جمع ضربه مغزی‌های عین‌الاسد می‌رسد

اندک اندک جمع ضربه مغزی‌های عین‌الاسد می‌رسد
بوشهرنیوز: این اعتراف پس از گذشت چند هفته در حالی صورت می‌گیرد که آمریکایی‌ها و در رأس آنها ترامپ، کشته شدن و یا مجروح شدن سربازان آمریکایی را تکذیب و رد می‌کردند.؛

بوشهرنیوز- پنتاگون چند روز قبل اعلام کرد: ٣۴ نفر از نظامیان آمریکایی پس از حمله ایران به پایگاه عین الاسد، دچار جراحات مغزی شدند.

 

این اعتراف پس از گذشت چند هفته در حالی صورت می‌گیرد که آمریکایی‌ها و در رأس آنها ترامپ، کشته شدن و یا مجروح شدن سربازان آمریکایی را تکذیب و رد می‌کردند.

 

البته این لاپوشانی‌ها و مخفی‌کاری‌ها از سوی آمریکا طبیعی بود چرا که آنها با یک حمله بدون سابقه و بی‌نظیر رو به رو شده‌اند و چاره‌ای جز پوشاندن اصل واقعیت نداشتند.

 

روز اول و پس از موشک باران کردن پایگاه عین‌الاسد که به تعبیری به عین الجسد تبدیل شد، از نظر آمریکایی آمار تلفات جانی صفر بود!

 

پس از چند روز و بر اساس فشار وارده شده بر دولت آمریکا پس از راه ندادن خبرنگاران و اصحاب رسانه به پایگاه مذکور، تعداد مجروحین به یازده رسید.

 

اما اکنون آمار قبلی شدت یافت و تعداد به ۳۴ نفر رسیده است، البته دیر نیست که روزی آمار کشته‌ها هم از سوی خود آمریکایی‌ها منتشر خواهد شد.

 

از طرفی دیگر برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند که ترامپ کشته‌های آمریکایی پایگاه عین الاسد را بین تلفات دیگر پایگاههای ارتش آمریکا در خارج از این کشور جا زده تا شدت بحران و فشاری که خود را در آن گرفتار کرده است بیشتر نشود.

 

البته باید بدانیم که برای ملت ایران کشته شدن یا نشدن آنها هیچ تفاوتی ندارد، چرا که بزرگترین آنها به قول سید مقاومت سرش به بهای کفش سردار عزیز ما هم نیست.

 

اما کشته شدن و آمار تلفات برای آنها بسیار مهم و حیاتی است چرا که با آن ضربه شدیدی بر روح سیاسیشان می‌خورد اما دقیقا همان چیزی است که باعث شد ترامپ و اعوان و انصارش تعداد را قایم کنند و حتی اجازه ندهند خبرنگاری وارد عین‌الاسد شود.

 

مهمترین نکته در این عملیات موفقیت‌آمیز ایران به پایگاه آمریکایی که جا دارد مفصل به آن پرداخته شود این است که ایران با عملیات موشکی خود حیثیت و اقتدار پوشالی شیطان بزرگ را نابود کرد.

 

همان کسانی که ایران را تهدید می‌کردند که در صورت واکنش ۵۲ نقطه را هدف قرار می‌دهند، پس از موشک باران سپاه پاسداران و ضربه زدن جدی و نابودی تجهیزات پایگاه آمریکایی، هیچ سخنی برای گفتن نداشتند و به تعبیر درست جراتی برای هیچ اقدامی نداشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان