کد خبر : 437
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
-

نقطه سرخط؛ بوشهرنیوز و طلوعی دوباره

نقطه سرخط؛ بوشهرنیوز و طلوعی دوباره

بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر همه ی مخاطبان عزیز. بار دیگر رسانه ی بوشهرنیوز با افقی منطقه ای، نگاهی ملی و رویکردی جهانی پا به عرصه خبر گذاشت. حقیر سید محمد موسوی نژاد به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول این پایگاه خبری تحلیلی که با طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، فرصت

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر همه ی مخاطبان عزیز. بار دیگر رسانه ی بوشهرنیوز با افقی منطقه ای، نگاهی ملی و رویکردی جهانی پا به عرصه خبر گذاشت.
حقیر سید محمد موسوی نژاد به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول این پایگاه خبری تحلیلی که با طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، فرصت غنیمت دوباره ای برای خدمت رسانی در عرصه رسانه یافته ام، پس از خدای متعال، به همکاری دوستانه همه شما، که در واقع خبرنگاران و یاران افتخاری بوشهرنیوز هستید دل بسته ام.

همه تلاش ما چه در مراحل اخذ مجوز، که شامل مراحل تخصصی و مدارک تحصیلی لازم (لیسانس) و ارائه عدم سوء پیشینه از نهادهای قضایی و …و چه ایجاد زمینه های فنی و فکری راه اندازی دوباره ای سایت، تنها به امید به دست اوردن رضایت شما بوده و خواهد بود.
فی الواقع بوشهرنیوز که در طول سالهای فعالیتش ثابت کرده یک رسانه تاثیرگذار و اثربخش است، این بار و پس از یک دوره فترت و فقدان ناخواسته، با توانی مضاعف و امید به آینده ای روشن و در جهت نیل به اهداف و آرمانهای رسانه ای خود به میدان آمده است.

اهدافی که می توان اهم آنها را اینگونه یادآور شد:

تلاش برای هم افزایی منطقه ای و استانی با رویکرد تعامل و انعکاس مشکلات و ارائه راه حل های موثر برای رفع کمبودها و اصلاح حرکت اجتماعی هم در میان مردم و هم در بین مسوولان.

تلاش برای انعکاس سریع، دقیق و منصفانه اخبار وگزارش ها و تحلیل های جامع و مانع در مسیر وظایف و مسوولیتهای رسانه ای.

پوشش رویدادها و ارائه تحلیل های ملی و کشوری در جهت ارتقای اطلاع و دانش خبری مخاطبین.

ایجاد حس هم افزایی و تعامل میان مدیران کشوری و استانی با نگاهی کلان نگر و فرامنطقه ای و در عین حال تلاش برای بازنمایی و تصویرگری فضای استانی هم از جهت نقاط قوت و پتانسیل های کارآمدی و هم بارتاب مشکلات و کمبودها و نقصانهای مدیریتی.

و بالاخره تأمین نیاز مخاطبان به بخشهای مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی و اجتماعی و سیاسی با رویکرد خبر، نقد، تحلیل و ارائه سرویس های متنوع رسانه ای برای هرچه پربارتر و جذاب تر شدن رسانه بوشهرنیوز.

و بی تردید در این میان ایفای نقش موثر برای هم افزایی و وحدت میان نیروهای ارزشی و کمک در جهت ارتقای حس همیاری و تعامل میان همه نیروهای انقلابی زیر چتر ارزشهای اسلامی و ملی، اولویتی اجتناب ناپذیر و جدی و اصلی برای اهالی بوشهرنیوز است.

امیدواریم با همیاری و همفکری و نقد و نظر همه شما مخاطبین عزیز و نیز با کمک رسانه ای همه شما همراهان به خصوص اهالی استان عزیز بوشهر، بتوانیم حرکتی هرچه پربارتر و موفق تر در مسیر اهداف و آرمانهای رسانه ای خویش به انجام رسانیم و در این مسیر خطیر و مهم گامهایی محکم و موثر برداریم.
اینجانب موسوی نژاد و همه همکارانم در تحریریه بوشهر نیوز در این مسیر سخت اما شیرین با توکل بر خداوند متعال و دست یاری که به سوی شما مخاطبان عزیز دراز کرده ایم، با ایمانی محکم و عزمی راسخ، قدم در این راه بی برگشت گذاشتن ایم:

بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم

و در این راه تنها با کسانی عقد اخوت بسته ایم که دل در گرو ارزشهای حقیقی و ارمانهای انقلابی ملت ایران دارند و لاغیر.

بعونک الملک الاعلی

سید محمد موسوی نژاد
مدیرمسوول پایگاه خبری تحلیلی بوشهرنیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل ابرهیمی یکشنبه , 22 مهر 1397 - 19:44

خدا قوت سید جان انشاله موفق باشی ماهم هرکی برمیاد انجام دیدم

کمال محمدی زاده یکشنبه , 22 مهر 1397 - 20:24

درود سیدجان.
سالهاست که با شما و روحیه تان آشنایم.
خداوند توفیق روز افزون به شما دهد.

ناجی دوشنبه , 23 مهر 1397 - 7:10

احسنت سیدمحمد
عالی
عالی
سید جان از برازجان هم بنویس

آخرین اخبار

ایران و جهان