کد خبر : 4371
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۴۴
-

توصیه استاندار بوشهر به مدیران نفتیِ عسلویه

توصیه استاندار بوشهر به مدیران نفتیِ عسلویه
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر گفت: مسؤولان و مدیران نفت و گاز در منطقه عسلویه با مدیریت استان بوشهرارتباط بیشتری داشته باشند تا فرصت مناسب و بیشتری در حوزه اشتغال و تولید برای استان بوشهر فراهم شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ عبدالکریم گراوند عصر امروز در نشست ستاد اقتصاد رونق تولید و اقتصاد دانش‌بنیان استان بوشهر با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور به جوانان و نخبگان اعتمادبه‌نفس می‌دهد تا نیازهای کشور را به‌ویژه در زمان تحریم تأمین کنند.

 

استاندار بوشهر افزود: عسلویه را کانون افتخارآفرین کشور است و از مدیران صنعت نفت و گاز مستقر در عسلویه و منطقه پارس جنوبی به سبب اقدامات ارزشمند آنان در عرصه‌های تولید و پیشرفت قدردانی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: حضور نخبگان در عرصه طرح‌های پارس جنوبی را نتیجه تقویت ارتباط با مدیریت استان است و اگر این پیوند تقویت شود نخبگان و شایستگانی که در استان در عرصه نفت و گاز وجود دارد بیشتر در این عرصه و صنعت حضور می‌یابند.

 

استاندار بوشهر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: اگر از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت نشود در شرایط تحریم میل و گرایش صنایع به استفاده از محصولات خارجی بیشتر می‌شود و این موضوع به اقتصاد کشور آسیب وارد می‌کند.

 

به نوشته فارس، گراوند با بیان اینکه نخبگان نیازهای کشور را در زمان تحریم تأمین می‌کنند، اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری یک معاونت خودباور است و این معاونت اعتمادبه‌نفس را به جوانان و نخبگان می‌دهد تا نیازهای کشور را به‌ویژه در زمان تحریم و مشکلات تأمین کنند.

 

گراوند اضافه کرد: توجه به خودباوری در همه عرصه‌ها ضروری است، اگر زمانی به سبب تحریم‌ها در اجرای طرح‌های پارس جنوبی با مشکل روبه‌رو بودیم، اکنون باافتخار اعلام می‌کنیم که بخشی از نیازهای کشور در عرصه نفت و گاز با تلاش متخصصان ایرانی تأمین‌شده است.

 

استاندار بوشهر با تأکید بر ارتباط بیشتر مسؤولان و مدیران نفت و گاز در منطقه عسلویه با مدیریت استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در عسلویه اتفاقات ارزشمندی صورت گرفته که از مدیران نفت و گاز مستقر در عسلویه انتظار می‌رود ارتباط خود با مدیریت استان تقویت کنند تا فرصت مناسب و بیشتری در حوزه اشتغال و تولید برای استان بوشهر فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان