کد خبر : 4383
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
-

با ردصلاحیت میگلی نژاد؛

اجماعی که بهزادزاده را از حوزه بوشهر راهی بهارستان می کند

اجماعی که بهزادزاده را از حوزه بوشهر راهی بهارستان می کند
بوشهرنیوز: با توجه به استقبال شهروندان شمال استان بوشهر از بهزادزاده و همچنین با عنایت به این که دو چهره مطرح و شناخته شده یعنی میگلی نژاد و خدری که اکنون در بین ردصلاحیت شدگان بوده و ممکن است حامیان خود را به سمت بهزادزاده هدایت کنند بنابراین باید گفت این کاندیدا از شانس بسیار خوبی برای ورود به بهارستان یازدهم برخوردار است.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ نگاهی به اقبال شهروندان حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نشان می دهد این روزها یکی از نامزدهایی که نام وی بر زبان ها افتاده و یکی از شانس های ورود به مجلس یازدهم از این حوزه می باشد، افراز بهزادزاده است.

 

بهزادزاده که عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و در انتخابات ریاست جمهوری گذشته راه اندازی چندین ستاد جوانان رییسی در کشور را بر عهده داشته است، گفته می شود از حامیان پروپاقرصی در بین شهروندان بوشهری برخوردار بوده و بخش قابل توجهی از نیروها و چهره های سیاسی نیز از وی حمایت می کنند.

 

گفته می شود در دو شهرستان دیلم و گناوه بهزادزاده دارای آرای قابل ملاحظه ای بوده و با احتساب حمایت هایی که وی در بوشهر از آن ها برخوردار است، کفه ترازو به نفع بهزادزاده در بین نامزدهای سرشناس حوزه بوشهر، گناوه و دیلم سنگین شده است.

 

پس از رد صلاحیت غلامعلی میگلی نژاد، برخی بر این عقیده هستند آرای شهردار اسبق بوشهر به سمت بهزادزاده سرازیر خواهد شد زیرا بعضی شنیده ها از ارتباط نزدیک این نامزد با میگلی نژاد از گذشته تاکنون حکایت دارد.

 

از طرفی گفته می شود رد صلاحیت خدری، نماینده کنونی بوشهر، گناوه و دیلم باعث خواهد شد آرای این نماینده نیز به سمت بهزادزاده سرازیر شود.

 

با توجه به استقبال شهروندان شمال استان بوشهر از بهزادزاده و همچنین با عنایت به این که دو چهره مطرح و شناخته شده یعنی میگلی نژاد و خدری که اکنون در بین ردصلاحیت شدگان بوده و ممکن است حامیان خود را به سمت بهزادزاده هدایت کنند بنابراین باید گفت این کاندیدا از شانس بسیار خوبی برای ورود به بهارستان یازدهم برخوردار است.

 

البته گفته می شود وی یکی از گزینه های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز بوده است اما شنیده ها حاکیست بهزادزاده میثاق نامه این شورا را امضا نکرده و ترجیح داده مستقل وارد کارزار انتخاباتی شود.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده فضای سیاسی و انتخاباتی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم دستخوش چه تغییراتی خواهد شد و سرانجام کدام یک از نامزدهای سرشناس این حوزه می توانند جواز ورود به مجلس یازدهم را از مردم کسب کنند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان