کد خبر : 4404
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
-

اجرای ۵۲ ویژه برنامه دهه فجر در حوزه هنری بوشهر

اجرای ۵۲ ویژه برنامه دهه فجر در حوزه هنری بوشهر
بوشهرنیوز: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 52 برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت جهان سردار قاسم سلیمانی معین شده که تا پایان دهه فجر اجرایی می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ امید پارسایی‌فر در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به برنامه‌های اجرایی این نهاد اظهار داشت: اجرای نمایش‌های مذهبی، دکلمه خوانی، صبح‌های خاطره ویژه دانش آموزان، شاهنامه خوانی کودکان، شب شعر انقلاب اسلامی و شب شروه، مسابقه دل نوشته با موضوع “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” و شب خاطره انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: ۵۲ برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت جهان سردار قاسم سلیمانی معین شده که تا پایان دهه فجر اجرایی می‌شود.

 

وی افزود: تلاش شده تا مخاطب جوان و نوجوان سهم جدی در برنامه‌ها داشته باشد و رویکرد اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی به نسل جوان و آشنایی با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی است.

 

پارسایی فر با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های هنری خاطر نشان کرد: نمایشگاه محیطی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی با موضوع «ملکه کشتی ربا» و برپایی نمایشگاه خیابانی کاریکاتور و پوستر با موضوع ترامپ از جمله نمایشگاه‌هایی است که برگزار خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و دعوت از هنرمندان به حضور در این اقدام همگانی اشاره کرد: حوزه هنری استان بوشهر نیز در این روز با برپایی ایستگاه‌های خوشنویسی، نقاشی، کاریکاتور و عکس قهرمانان ایران اسلامی میزبان عموم مردم است.

 

پارسایی فر از برپایی نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای حوزه هنری و نگارخانه سوره خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه کتاب با ۳۰ درصد تخفیف نیز از دیگر اقدامات این نهاد در ایام دهه فجر است.

 

وی با اشاره به تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی ادامه داد: تولید ۲۰ دقیقه کلیپ و موشن گرافیک با موضوع شهدای انقلاب اسلامی استان و جایگاه مقاومت در استان بوشهر، تولید پنج داستان صوتی نمایش، سرود دانش آموزی، رونمایی از ۳ تابلوی شهدای انقلاب اسلامی و چاپ ویژه نامه شعر و شهید از جمله اقداماتی است که تا پایان بهمن ماه محقق می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان