کد خبر : 4408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
-

مجلس؛ ریلِ حرکتِ کشور

مجلس؛ ریلِ حرکتِ کشور
بوشهرنیوز: بدون شک مجلس شورای اسلامی را باید ریل حرکت کشور دانست که به وسیله آن تمام قوا و نیروها به حرکت وادار می‌شود و تنظیم کشور به واسطه این ریل تحقق می‌یابد.؛

بوشهرنیوز- به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) مجلس شورای اسلامی در رأس امور است، این بیان حضرت امام راحل از روی تعارف نیست چرا که ما می‌دانیم ایشان هر کلام و سخنی را بدون توجه و بدون هدف بیان نمی‌کردند.

 

باید توجه شود که واقعا اگر مجلس شورای اسلامی مجلسی در تراز آموزه‌ها و ارزش‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی باشد، به تبع آن دولت نیز در مسیر درست و صحیح قرار خواهد گرفت.

 

همواره مجلس در جایگاه های به دست آمده در کشور موثر است، اگر کشور به رشد و پیشرفت و ترقی برسد، مجلس نیز در این امر دخالت دارد و اگر کشور عقب‌گرد داشته باشد، مجلس نیز در این پسرفت نقش دارد.

 

بدون شک مجلس شورای اسلامی را باید ریل حرکت کشور دانست که به وسیله آن تمام قوا و نیروها به حرکت وادار می‌شود و تنظیم کشور به واسطه این ریل تحقق می‌یابد.

 

اصلاح تمام حوزه‌ها به دست مجلس است، همانطور که اشاره شد این مجلس است که می‌تواند دولتی را بر سر کار بیاورد که لحظه به لحظه آن صرف خدمت به مردم و ارتقا کشور باشد.

 

همچنین به دست این مجلس است که دولت و وزرایی بر سر کار آیند که هیچ بهره‌ای از تفکر انقلابی و روحیه جهادی نبرده باشند که نتیجه آن ضعف کشور و نارضایتی مردم است.

 

به همین دلیل است که باید مردم در انتخاب مجلس نشینان بیش از پیش توجه و دقت داشته باشند، مردم باید به ویژگی‌های کاندیداهای اصلح دقت و همت به خرج دهند.

 

برای مردم نباید مهم باشد که فلان نامزد و یا فلان کاندیدا عضو کدام حزب و گروه و جریان است، آن چه که مهم است کاردانی، تقوا، جهادی بودن، انقلابی بودن، تخصص داشتن و مردمی بودن آن فرد است.

 

مردم باید به صورت یکپارچه به سمت و سوی این هدف رهسپار شوند تا شاهد یک مجلس کارآمد، موقر، مفید، پویا و موثر در آینده نزدیک باشیم.

 

بدون شک اگر مردم با این هدف یعنی توجه به اهمیت مجلس و کارآمدی و انقلابی بودن آن به صحنه بیایند، با نگاه کارآمدی و اتکا به جوانان و مردم، اقتصاد کشور به ثبات و آرامش خواهد رسید.

 

پس وظیفه اساسی و مهم مردم این است که بهترین افراد را به بهارستان ارسال کنند تا مشکلات کشور حل و رفع شود.

 

در واقع قطار کشور از ریل مجلس می‌گذرد که کشور زمانی به اوج می‌رسد که مجلس، مجلس اسلامی و انقلابی و جهادی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان