کد خبر : 4460
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

با نگاهی به فعالیت های صورت گرفته؛

افراشته، جمیری و بهزادزاده؛ ۳ رقیبِ مطرح در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

افراشته، جمیری و بهزادزاده؛ ۳ رقیبِ مطرح در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم
بوشهرنیوز: به طور کلی در انتخابات این دوره مجلس به دلیل تعدد نامزدها پیچیدگی هایی وجود دارد که نمی توان در مورد آن ها اظهارنظر قطعی کرد اما بر اساس شواهد موجود می توان گفت افراشته، جمیری و بهزادزاده تاکنون توانستند اجماع بهتری در بین چهره ها و نیروهای سیاسی اجتماعی ایجاد کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ با تغییر حوزه انتخابیه علی افراشته از دشتی و تنگستان به بوشهر، گناوه و دیلم آرایش انتخاباتی در این حوزه دستخوش تغییراتی شده است.

 

بررسی ها نشان می دهد در حال حاضر سه کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم یعنی عبدالکریم جمیری، علی افراشته و افراز بهزادزاده از سبد رای نسبتا خوبی برخوردار هستند.

 

افراشته که عنوان استاندار بوشهر در دولت احمدی نژاد و همچنین معاون اجرایی مجلس را یدک می کشد با تغییر حوزه انتخابیه اش به بوشهر، گناوه و دیلم توانسته است آرایی را به سمت خود جلب کند.

 

جمیری نیز از مدت ها قبل تلاش ها برای جلب آرای مردم را افزایش داده بود اما گفته می شود با آمدن افراشته بخشی از آرای وی بین جمیری و افراشته تقسیم خواهد شد.

 

البته در حوزه گناوه و دیلم نیز علاوه بر این دو نامزد انتخاباتی، نامزدهایی از اهالی شمال استان هم حضور دارند که آرای آن ها در این منطقه بد نیست اما تاکنون نتوانستند جایگاهی در مرکز استان برای خود کسب کنند.

 

افراز بهزادزاده دیگر کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نیز گفته می شود نشست های خانه به خانه زیادی با مردم حوزه انتخابیه برگزار کرده و به نظر می رسد آرای وی تاکنون از رشد خوبی برخوردار بوده است.

 

بهزادزاده که گفته می شود در شمال استان بوشهر دارای آرای نسبتا خوبی است، توانسته چندین فعال سیاسی اجتماعی مطرح و تاثیرگذار حوزه انتخابیه را با خود همراه کند و به همین دلیل برخی اعتقاد دارند این کاندیدا یکی از چهره هایی است که می تواند در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم تاثیرگذار باشد.

 

نگاهی به وضعیت دیگر نامزدها نشان می دهد برخی از آن ها از آرای منطقه ای خوبی برخوردار هستند اما تاکنون نتوانستند اجماع قابل ملاحظه ای به وجود بیاورند.

 

به طور کلی در انتخابات این دوره مجلس به دلیل تعدد نامزدها پیچیدگی هایی وجود دارد که نمی توان در مورد آن ها اظهارنظر قطعی کرد اما بر اساس شواهد موجود می توان گفت افراشته، جمیری و بهزادزاده تاکنون توانستند اجماع بهتری در بین چهره ها و نیروهای سیاسی اجتماعی ایجاد کنند.

 

البته باید منتظر ماند و دید با آغاز تبلیغات چه اتفاقاتی روی خواهد داد و حامیان کدام یک از کاندیداها خواهند توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و نامزد موردنظر خود را بهتر به مردم معرفی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , 25 بهمن 1398 - 12:46

رای ما فرزند بوشهر دکتر اسکندر بهروزی

آخرین اخبار

ایران و جهان