کد خبر : 4475
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
-

دو نسخه متفاوت در کشور؛

امروز مردم به کدام نسخه رأی دادند؟

امروز مردم به کدام نسخه رأی دادند؟
بوشهرنیوز: این تفکر نگاهش به سیاست، سیاست مقاومتی نیست، پیامش به‌ جای مقاومت مذاکره است، در حالیکه مردم در تشییع حاج قاسم اثبات کردند رأی آن‌ها مقاومت است، نه مذاکره!؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، سال‌ها است که دو نگاه، دو راهبرد و دو نسخه در حال تنش و رویارویی در سطح کشور هستند، تنشی که طرفداران خاص خود را به همراه دارد.

نسخه اول مذاکره و گفت‌وگو، نسخه دوم مقاومت و ایستادگی. اما به راستی مردم طرفدار کدام نسخه هستند؟

پیش از آغاز این پاسخ، به راهپیمایی باشکوه، گسترده، تماشایی، میلیونی و پر عظمت و حماسه ۲۲ بهمن نگاهی می‌افکنیم و سپس با اندکی تامل به این پرسش روشن پاسخ می‌دهیم.

امروز مردم با به دست داشتن عکس سردار شهید، قاسم سلیمانی اظهار کردند که در این مسیر این مقاومت است که باید اجرا شود.

شعار فراگیر «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» از جمله آن شعارهای فراگیری بود که امروز در سطح کشور طنین انداز شد و ثابت کرد که مردم نسبت به مذاکره و گفت و گو با شیطان بزرگ دلخوشی ندارند.

تشییع میلیونی سردار عزیز و مقتدر ما نیز از جمله آن نشانه‌هایی بود که ملت عاشق مقاومت و مبارزه هستند چرا که می‌دانند گفت‌و‌گو و مذاکره با استکبار جهانی چیزی جز بیچارگی به همراه نخواهد داشت.

این افراد مذاکره دوست، به جای اینکه به اقتصاد مقاومتی بیندیشد به اقتصاد وابسته می‌اندیشد و نگاه آنها به اقتصاد بالنده نیست.

این تفکر نگاهش به سیاست، سیاست مقاومتی نیست، پیامش به‌ جای مقاومت مذاکره است، در حالیکه مردم در تشییع حاج قاسم اثبات کردند رأی آن‌ها مقاومت است، نه مذاکره!

تفکر غیرانقلابی به‌جای اینکه نگاه به داشته‌های ایران عزیز ما باشد نگاهش به دستان و چشمان دیگران است.

اما نگاه انقلابی به دنبال این است که اقتدار، عزت، شکوه و حماسه خود را به منصه ظهور برساند که این قطعا از راه مذاکره با آمریکا به دست نمی‌آید.

تجربه ثابت کرده است که هر کجا به دشمن اعتماد شد، باختیم. نمونه عینی آن نیز همین برجام است که متاسفانه عزت و شکوه ایران اسلامی را به سخره گرفت.

مردم امروز با حضور گسترده خود یک پیام به مسؤولان دادند و آن اینکه مذاکره ممنوع است و دیگر در چهل سالگی دوم انقلاب تاب ذلیل شدن را نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان