کد خبر : 4479
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
-

پیام ۲۲ بهمن: ایرانی باید قوی شود!

پیام ۲۲ بهمن: ایرانی باید قوی شود!
بوشهرنیوز: پیام ۲۲ بهمن ۹۸ در گام دوم قوی شدن در همه عرصه‌ها و مقاومت بی‌چون و چرا در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، مردم همواره برای جمهوری اسلامی ایران پشتوانه خوب، عظیم، موقر، موثر و مقتدر بودند و به معنای واقعی کلمه پاسدار به تمام معنا انقلاب اسلامی بودند.

هر کجا که کشور در یک بن‌بست قرار گرفت، این مردم بودند که با خلق حماسه‌های بی‌نظیر، انقلاب را به سلامت از این تنگه‌های سخت و طاقت فرسا خارج کردند و به تعبیر رهبری سوخت موشک‌های نظام شدند.

امروز مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در گام دوم انقلاب بار دیگر پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام و ولایت‌فقیه اعلام کردند و این نیز پیام محکمی به دشمنان خارجی و داخلی است.

در واقع یکی از مولفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی ایران، همین مردم هستند که با حضور همیشه در صحنه خود، امنیت و عزت و شکوه و اقتدار را برای نظام مقدس اسلامی به ارمغان آوردند.

اما مردم امروز با حضور تماشایی و بی‌نظیر خود، یک پیام را به تمام مسؤولان و البته به خود نیز ابلاغ کردند، آن پیام این است که ایرانی باید قوی شود.

اعتقاد و باور قوی و راسخ به انقلاب شکوهمند اسلامی ما را قوی می‌کند و ایران قوی یعنی قوی در حوزه تولید، اقتصاد و کارآفرینی و قوی در حوزه عملیات نظامی.

دشمنان باید بدانند ما قوی هستیم، رهبری فرمودند اگر‌ می‌خواهید جنگ نشود باید قوی شویم. پس این یک اصل است که باید از سوی همه رعایت شود.

قوت و قوی شدن یک منظومه به‌هم پیوسته است؛ علم، عمل، اجرای قوی و در میدان می‌طلبد؛ در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی قوی ظاهر شدن می‌خواهد.

اگر ما در اقتصاد در این برهه جنگی قوی شویم، بدون شک دیگر تلاش مکارانه استکبار جهانی در این زمینه کارساز نخواهد بود و ما حتی می‌توانیم در این جنگ به آنها ضربه بزنیم.

پیام ۲۲ بهمن ۹۸ در گام دوم قوی شدن در همه عرصه‌ها و مقاومت بی‌چون و چرا در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است.

امروز تمام مسؤولان باید قوی شوند اگر این مسئله پدید آید تمام مشکلات حل و رفع می‌شود و دیگر کمبود و نقصی در داخل نخواهد بود.

چاره امروز کشور قوی شدن است، اگر به دنبال این هستیم که در گام دوم انقلاب به تمام راهبردهای خود دست پیدا کنیم باید همه ما(چه مردم و چه مسؤول) قوی باشیم و قوی عمل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان