کد خبر : 4512
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱:۳۶
-

حوزه انتخابیه بوشهر گناوه ودیلم؛

جوان ترین کاندیدای مجلس: افتخار می کنم روستا زاده و همراه و همدل کارگرانم

جوان ترین کاندیدای مجلس: افتخار می کنم روستا زاده و همراه و همدل کارگرانم
بوشهرنیوز: جوان ترین کاندیدای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را در حوزه انتخاباتی بوشهر ، گناوه و دیلم موفقیت آمیز شروع کرد.؛

هوالمحبوب

مردم و اقشار مختلف، به خصوص جوانان شهرستان های بوشهر ،گناوه و دیلم سلام گرم جوانترین کاندیدای حوزه انتخابی اتان را در این سرمای زمستانی پذیرا باشید.

حسین کریمی فرزند نصرالله و ۳۳ ساله، جوان ترین نامزد انتخاباتی حوزه شما هستم.

به توصیه بزرگان و پیشکسوتان و اصرار دوستان و دلسوزان و اهل فضل، خانواده معظم شهدا وایثارگران و عامه مردم به ویژه افراد مستضعف و محروم وارد عرصه خطیر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم.

پشتوانه اصلی من در این فضا مردم محروم ، مستضعف ،آسیب پذیر و ولایتمدار یکایک روستاها و شهرها و بخش های شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم هستند و این پشتوانه را بهترین، زیباترین، اساسی‌ترین و موثرترین حمایت کننده ی خود می‌دانم.

خوشبختانه هیچ عهد اخوتی با اصحاب قدرت و ثروت نبسته‌ام. آغوش، اعتماد و نظر مردم برای من بهترین پناهگاه به حساب می‌آید و مفتخر هستم که هیچ ارتباطی با کسانی که از مردم دور هستند، ندارم.

من افتخارم این است که روستازاده‌ام و خاک روستای عطیبه را طوطیای چشمانم میکنم و چون درد روستانشین‌ها و افراد ضعیف و آسیب‌پذیر را با گوشت و پوست خود حس و لمس کرده‌ام، آنان را می‌شناسم و معتقدم باید با تمام وجود و توان به این صاحبان انقلاب خدمت کرد.

بنده همنشین و همراه و همدل کارگران در جزیره مقتدر و مظلوم خارگ و دیگر مناطق استان بودم و از درد و رنج این قشر زحمتکش خبر دارم و به تأسی از پیامبر مهربانی‌ها، دست آنها را متواضعانه می‌بوسم.

به همه افراد حوزه انتخابیه خود این اطمینان را می‌دهم که در این گام با صداقت و شجاعت وارد شده‌ام و آن چه که برای بنده مهم است، خدمت به مردم و حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

تاکنون دلسوز شهرستان ، استان و کشورم بوده و هستم و تمام‌تلاشم این بوده که آنچه برعهده خویش در هر مسیولیت و جایگاهی گذاشته شده است با توان حداکثری به سرانجام برسانم و می‌دانم که وطنم از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است اما بی‌تدبیری و بی‌مهری برخی از مسؤولان و منتخبان مردم، باعث شده که این ظرفیت‌ها مورد غفلت قرار بگیرد.

بنده با اعتماد به مردم و برای مردم به این مرحله وارد شدم و اگر خدای متعال به وسیله حمایت شما ، به بنده توفیق دهد که نماینده شما خوبان باشم، وعده می‌دهم که تمام لحظات خود را، تمام توان خود را، تمام سعی و کوشش خود را وقف مردم و خدمت به میهنم کنم.

یاحق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد عربزاده جمعه , 25 بهمن 1398 - 3:07

جناب اقای مهندس حسین کریمی کاندید انقلابی و کاندید اصلح. برای ایشان ارزوی موفقیت میکنم.
انشاالله که در مراحل زندگی خود پیروز باشند.
#اصلح #حسین_کریمی

آخرین اخبار

ایران و جهان