کد خبر : 4520
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
-

با افزایش استقبال از افراز بهزادزاده؛

برخی اعضای سابقِ ستاد عطارزاده به بهزادزاده پیوستند/بهزادزاده: با جان و دل از حقوق از دست رفته استان بوشهر دفاع می کنم

برخی اعضای سابقِ ستاد عطارزاده به بهزادزاده پیوستند/بهزادزاده: با جان و دل از حقوق از دست رفته استان بوشهر دفاع می کنم
بوشهرنیوز: روز گذشته و با شروع تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ستاد مرکزی افراز بهزادزاده، نامزد بوشهر، گناوه و دیلم افتتاح و با استقبال شهروندان بوشهری مواجه شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، همزمان با افتتاح ستادهای شهرستانی بهزادزاده، برخی اعضای سابق و فعالِ ستادهای شکراله عطارزاده نماینده پیشین مجلس از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم به یارانِ بهزادزاده پیوسته و با دریافت حکم به عنوان اعضای اصلی ستاد این کاندیدا فعالیت خود را آغاز کردند.

 

همچنین اقبال عمومی از بهزادزاده در شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم افزایش یافته و دیروز چهره های مختلف سیاسی اجتماعی حوزه انتخابیه با حضور در ستادهای بهزادزاده، حمایت خود را از این کاندیدای جوان و انقلابی اعلام کردند.

 

گفتنی است بهزادزاده از نامزدهای مطرحِ بوشهر، گناوه و دیلم بوده که عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و از چهره های ملی استان بوشهر می باشد.

 

وی دیروز همزمان با افتتاح ستاد مرکزی خود در بوشهر در جمع حامیانش گفت: استان زرخیر بوشهر عزیزمان همانند کوه طلای دست نخورده ای است که آمادگی دارد توسط جوانان آن احیا شده و به دوران طلایی گذشته خود برگردد.

 

کاندیدای بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور ابراز امیدواری کرد با تشکیل مجلسی جوان، کارآمد، متخصص و شجاع قدم های محکمی برای بهبود وضعیت معیشت مردم، رفع بیکاری و دیگر معضلاتی که امروز جامعه با آن ها دست به گریبان است، برداشته شود.

 

این حقوقدان برجسته کشور با اشاره به مشکلات استان بوشهر به ویژه حوزه انتخابیه در بخش های مختلف از تدوین برنامه ای منسجم برای رفع مشکلات خبر داد و ابراز داشت: به مردم خوب و فهیم استان بوشهر قول می دهم با جان و دل از حقوق از دست رفته آنان دفاع کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , 25 بهمن 1398 - 12:47

رای ما دکتر اسکندر بهروزی فرزند لایق بوشهر

آخرین اخبار

ایران و جهان