کد خبر : 4545
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
-

شورای ائتلاف بوشهر و تهران مقابلِ هم/آیا بوشهر زیربارِ گزینه تهران می رود؟

شورای ائتلاف بوشهر و تهران مقابلِ هم/آیا بوشهر زیربارِ گزینه تهران می رود؟
بوشهرنیوز :اکنون باید دید آیا شورای ائتلاف استان بوشهر زیرِبارِ گزینه های تهران خواهد رفت یا این که همچنان اختلافات باقی مانده و از گزینه های خود حمایت خواهد کرد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ پس از ماه ها تنش و کشمکش شورای ائتلاف استان بوشهر چند روز قبل نام چندتن از نامزدهای جبهه انقلاب را در حوزه های چهارگانه استان به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود به مردم معرفی کرد.

 

در بیانیه شورای ائتلاف در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نام های عبدالکریم جمیری، حسین حیدری و اصغر جعفری اعلام شد و در حوزه دشتی و تنگستان نیز این شورا از غلامحسین کرمی و علی زینبی حمایت کرد.

 

همچنین این شورا در حوزه دشتستان نیز نام چهار کاندیدا را در لیست خود گذاشت و در حوزه دیر، کنگان و جم نیز کاندیدای مورد حمایت خود را حجت الاسلام موسی احمدی اعلام کرد.

 

دیشب اما خبری از خبرگزاری فارس به نقل از شورای ائتلاف منتشر شد که بر اساس آن در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم از عبدالکریم جمیری حمایت شد، در حوزه دشتی و تنگستان نیز این شورا نام غلامحسین کرمی را گذاشت.

 

به نظر می رسد تنش و کشمکش ها بین بوشهر و مرکز کشور علی رغم این که تنها چند روز به انتخابات دوم اسفندماه باقی مانده است، رفع نشده و این تنش ها قطعا پیامدهای سنگینی برای جبهه انقلاب دربرخواهد داشت.

 

اکنون باید دید آیا شورای ائتلاف استان بوشهر زیرِبارِ گزینه های تهران خواهد رفت یا این که همچنان اختلافات باقی مانده و از گزینه های خود حمایت خواهد کرد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان