کد خبر : 4566
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
-

درگوشی های انتخاباتی؛

خدری در انتخابات مجلس از چه کسی حمایت خواهد کرد؟

خدری در انتخابات مجلس از چه کسی حمایت خواهد کرد؟
بوشهرنیوز: البته هنوز خدری به طور رسمی در این خصوص اظهارنظر نکرده است اما طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد وی از کدام یک از نامزدهای این دوره در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم حمایت می کند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی که صلاحیت وی برای کاندیداتوری مجلس یازدهم توسط شورای نگهبان تایید نشد، مدتی قبل با انتقاد از کاندیدایی که پیشتر نماینده بوده است، گفته بود که وی به زودی مطالبی را برای مردم بیان خواهد کرد.

 

وی در مطلبی که توسط برخی در شبکه های مجازی منتشر شده بود با هدف قراردادن این کاندیدا اعلام کرده بود که نخواهد گذاشت وی رای بیاورد.

 

برخی عقیده دارند به دلیل این که اصلاح طلبان در انتخابات دور قبل از خدری حمایت کرده اند وی در این دوره به شیرافکن، کاندیدای مورد حمایت دولت در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم بپیوندد.

 

از طرفی بعضی معتقدند خدری ممکن است به سمت ضرغام حیدریه رفته و بخواهد از همشهری اش حمایت کند.

 

از سوی دیگر بعضی عقیده دارند خدری به سمت افراز بهزادزاده گرایش داشته و بخواهد از این نامزد در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم حمایت کند زیرا تعدادی از فعالینِ ستادِ خدری در انتخابات مجلس دهم هم اکنون در ستاد بهزادزاده مشغول به فعالیت هستند.

 

البته هنوز خدری به طور رسمی در این خصوص اظهارنظر نکرده است اما طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد وی از کدام یک از نامزدهای این دوره در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم حمایت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان