کد خبر : 4588
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
-

درگوشی های انتخاباتی؛

مردم و نامزدها هوشیار باشند/خطرِ مدیرانِ چندگانه سوز

مردم و نامزدها هوشیار باشند/خطرِ مدیرانِ چندگانه سوز
بوشهرنیوز: متاسفانه ظاهرسازی و فضای تملق در بین برخی مدیران آنچنان افزایش یافته که برای حفظ جایگاه و صندلی مدیریتشان حاضرند به هر گونه بی اخلاقی دست بزنند و از هر روشی برای ابقای خود بر مسند مدیریت استفاده کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، این روزها با افزایش تبلیغات انتخاباتی برخی مدیران استانی به صورت مخفیانه با برخی کاندیداها و حامیانشان نشست هایی برگزار می کنند و به آن ها قول همکاری می دهند.

 

یکی از شگردهای این مدیران نشست با نامزدهایی است که به زعم آنان آرای بالاتری نسبت به سایر رقبا دارند و به این طرق سعی می کنند برای آینده خود سرمایه گذاری کنند.

 

شنیده های “بوشهرنیوز” حاکیست، برخی از این مدیران تاکنون به چندین ستاد انتخاباتی رفته و به هر یک از کاندیداها قول همکاری داده اند.

 

به این دسته از مدیران که مدیران چندگانه سوز گفته می شود و در اکثر دولت ها نیز بر سر پستشان مشغول به خدمت هستند! باید هشدار داد که دست از چنین رفتارهای زشت و ناپسندی برداشته و اگر حامیِ کاندیدایی هستند مانند سایرین شفاف به صحنه بیایند و برای آنان تبلیغ کنند.

 

متاسفانه ظاهرسازی و فضای تملق در بین برخی مدیران آنچنان افزایش یافته که برای حفظ جایگاه و صندلی مدیریتشان حاضرند به هر گونه بی اخلاقی دست بزنند و از هر روشی برای ابقای خود بر مسند مدیریت استفاده کنند.

 

باید به نامزدهای انتخاباتی هشدار داد بیش از همیشه هوشیار باشند و در دام چنین مدیرانی قرار نگیرند و به این نکته مهم عنایت داشته باشند که این مدیران نه فقط به آنان بلکه به چندین نامزد رقیب هم وعده همکاری داده اند تا در صورت راهیابی هر یک از آنان بتوانند جایی برای خود در مدیریت آینده استان دست و پا کنند.

 

اگرچه نیک می دانیم که انتصاب مدیران در حیطه وظایف نمایندگان نیست اما تجربه نشان داده است برخی مدیران با فشار بعضی نمایندگان امروز بر مسند مدیریت بوده که اگر مردم در انتخابات عنایت بیشتری به خرج داده و نمایندگانی را به مجلس بفرستند که فارغ از باندبازی ها و لابی گری های مرسوم بوده و اهلِ معامله نباشد قطعا جلوی چنین مدیران فرصت طلب و رانتی هم گرفته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان