کد خبر : 4605
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
-

بیانیه انتخاباتی شورای مرکزی دفتر حامیان ولایت استان بوشهر

بیانیه انتخاباتی شورای مرکزی دفتر حامیان ولایت استان بوشهر
بوشهرنیوز: شورای مرکزی دفتر حامیان ولایت استان بوشهر با صدور بیانیه ای حمایت خود را از علی زینبی، کاندیدای دشتی و تنگستان در انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در این بیانیه که نسخه ای از آن برای این پایگاه خبری ارسال شده، آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خروش ملت قهرمان ایران در بهمن ۵۷ سر آغاز حرکتی شد که در بیش از چهار دهه برغم همه محدودیت ها و فراز و نشیب ها همچنان با صلابت سبب شده است تا جمهوری اسلامی ایران بتواند پیشگام ملت های آزادیخواه و محور مقاومت علیه متجاوزان زیاده خواه شود.

ارایه الگویی تمام عیار از نظام مردم سالاری دینی که مبتنی بر آموزه های اسلامی و انقلابی، تضمین آزادی های مشروع و به رسمیت شناخته شدن حق مشارکت در تعیین سرنوشت مردم و سایر مظاهر مترقی برای تحقق جامعه آرمانی می باشد، مبانی تحکیم نظام اسلامی را فراهم آورده است.

 

در همین راستا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بحبوحه شرایط خاص بین المللی و منطقه ای، ملت ایران را در برابر آزمایش دیگری برای نشان دادن میزان پایداری آنها در برابر توطئه های استکبار جهانی قرار داده است.

 

نواختن بر طبل پوشالی تحریم انتخابات، همنوایی با بوق های تبلیغاتی و تلاش مذبوحانه برای القای ناکارامدی نظام دینی، خطی است که از سوی استکبار و مزدوران آنها دنبال می شود.

 

شورای مرکزی دفتر حامیان ولایت استان بوشهر بمنظور ارزیابی نامزدهای محترمی که در سطح چهار حوزه انتخابیه ثبت نام و صلاحیت نهایی آنها به تایید شورای محترم نگهبان رسیده بود مبادرت به برگزاری نشست های متعدد نمود تا نامزدهایی در تراز نمایندگان انقلابی ، جهادی که واجد معیارهای تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند را به محضر مردمان متدین استان بوشهر معرفی نمایند.

 

شورای مرکزی دفتر حامیان ولایت استان بوشهر با احترام به همه کاندیداهای محترم و ابراز آمادگی برای همکاری و همراهی با منتخبین مردم در همه حوزه های انتخابیه از آنجاییکه برادر آزاده جناب آقای حاج علی زینبی از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان تنها گزینه ای بود که به اتفاق آرا کلیه اعضای این دفتر مورد تایید قرار گرفت ضمن اعلام مراتب حمایت قاطع از ایشان و دعوت اهالی شریف شهرستانهای دشتی و تنگستان برای ریختن آرای خود به نام ایشان به صندوق آراء پیشاپیش از حضور مردم استان بوشهر در انتخابات مهم و سرنوشت ساز این دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی می نماید.

شورای مرکزی دفتر حامیان ولایت استان بوشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رسول سه شنبه , 29 بهمن 1398 - 22:42

احسنت شیخ عالیه

آخرین اخبار

ایران و جهان