کد خبر : 4608
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
-

ویژگی یک مجلس قوی/۳؛

تنفر از فساد شاخصه‌ای مهم کاندیدای انقلابی

تنفر از فساد شاخصه‌ای مهم کاندیدای انقلابی
بوشهرنیوز: نماینده‌ای که نسبت به فساد و اختلاس و رانت حساس باشد قطعا دست او پاک خواهد ماند و این به نفع تمام کشور می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛  در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و ملت ما در آستانه یک آزمایش بزرگ برای انتخابی بزرگ است.

جمعه دوم اسفندماه تجلیگاه یکی از زیباترین جلوه‌های مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش چشم جهانیان است.

اساساً مجلس سالم، فعال و قوی کلید کارهای بزرگ و صحیح در کشور است و می‌تواند بر عملکرد همه‌ دستگاه‌های کشور اثر بگذارد.

مجلس کارآمد بر صراط مستقیم اسلام و انقلاب اسلامی پای می‌فشارد و با طراحی و تصویب قوانین راهگشا، نقش و تأثیری عمیق و تعیین کننده‌ در مسیر انقلاب بر جای می‌گذارد.

شاخصه اصلی چنین مجلسی نمایندگان مومن و انقلابی است، این مجلس است که می‌تواند در رأس امور قرار گیرد و موجب تحول در کشور شود.

در دو گزارش سابق ویژگی‌های یک مجلس قوی و کارآمد را تقوا و تدین و توان مدیریتی عنوان کردیم و اکنون نیز به دنبال بیان یکی از دیگر از ویژگی‌ها هستیم.

تنفر از فساد سومین ویژگی یک مجلس کارآمد و انقلابی به شمار می‌رود، در اصل یک نماینده در تراز انقلاب باید نسبت به فساد و تعلقات آن حساس باشد.

رهبر معظم انقلاب در این رابطه می‌فرمایند:««شما که می‌خواهید بروید پای صندوق رأی و رأی بدهید، هدف‌تان این باشد که یک مجلسی تشکیل بشود پایبند به همین مبانی انقلاب و ارزش‌های انقلاب. نماینده، متدین، امین، معتقد به عدالت اجتماعی-  استقرار عدالت در سرتاسر کشور- متنفر از فساد در هر بخشی و در هر طبقه‌ای از طبقات مسئولین، معتقد به عزت جمهوری اسلامی؛ مجلس باید یک چنین مجلسی باشد».

نماینده‌ای که نسبت به فساد و اختلاس و رانت حساس باشد قطعا دست او پاک خواهد ماند و این به نفع تمام کشور می‌شود.

مجلس انقلابی می‌تواند در رأس امور قرار بگیرد و بتواند نقش‌آفرینی کند که تمامی نمایندگان آن نسبت به فساد و تعلقات آن حساس و تنفر داشته باشند و این حلقه مفقوده ای است که باید برای انتخابات این دوره فراهم شود.

این بار مردم باید به سوابق کاندیداهای خود به خوبی دقت کنند و متنفرترین فرد نسبت به فساد را راهی بهارستان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان