کد خبر : 4610
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
-

مجلسِ در ترازِ انقلاب

مجلسِ در ترازِ انقلاب
بوشهرنیوز: مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که عصاره انقلاب اسلامی باشد، بدون تردید چنین مجلسی باید تمام ویژگی های مکتبی، اسلامی، ولایی و مردمی انقلاب اسلامی را دارا باشد تا شایسته اطلاق مجلس تراز انقلاب گردد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ مجلس تراز انقلاب اسلامی باید دارای یک سری مختصات و ویژگی‌هایی از جنس و ماهیت انقلاب اسلامی باشد چرا که در این صورت است که می‌توانیم آن را در تراز بدانیم.

مجلس شورای اسلامی تراز انقلاب باید دارای نمایندگان، مصوبات و قوانین و عملکردی باشد که بتواند این انقلاب را نه تنها در ریل اصلی خود نگه دارد بلکه آن را چندین گام به پیش هم ببرد.

مجلس تراز انقلاب اسلامی برآیندی از خصایص منحصر به فرد ملت ایران و به فرموده امام راحل عصاره ملت باید باشد. مجلس شورای اسلامی رکن اساسی و مهم برای اداره امور کشور است و تصمیمات مجلس، آینده و سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

مقام معظم رهبری مجلس را نهادی در راس امور می‌داند و درباره جایگاه مجلس تراز انقلاب می فرمایند: مجلس شورای اسلامی یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است. همه سررشته های امور به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که عصاره انقلاب اسلامی باشد، بدون تردید چنین مجلسی باید تمام ویژگی های مکتبی، اسلامی، ولایی و مردمی انقلاب اسلامی را دارا باشد تا شایسته اطلاق مجلس تراز انقلاب گردد.

در وضعیت کنونی که دشمنان خارجی به کمک ایادی داخلی آن‌ها درصدد تنگ کردن حلقه فشار اقتصادی و تهاجم نرم به جمهوری اسلامی ایران هستند، انقلاب اسلامی نیازمند مجلسی انقلابی برای ایستادگی در برابر دشمنان است.

مجلس تراز انقلاب اسلامی پایگاه مستحکم انقلاب و اسلام در برابر تهدیدات استکبار جهانی در اوضاع فعلی است، در نگاه مقام معظم رهبری: این مجلس برای ملت سنگر است. اما سنگری در مقابل دشمنان، در مقابل آمریکا، در مقابل ضد انقلاب، آن کسی که مردم او را به این سنگر می فرستند، می فرستند تا در این سنگر از انقلاب دفاع کند.

مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که در راستای عدم انحراف قوانین از اسلام و ماهیت انقلاب تلاش کند. مقام معظم رهبری وظیفه اصلی مجلس را دفاع از اسلام اصیل و انقلاب می داند و می‌فرمایند: وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی پای فشردن بر راه روشن و صراط مستقیم اسلام و انقلاب اسلامی است و این مهمترین توقع این جناب و ملت بزرگ و شجاع ایران از نمایندگان منتخب مردم است.

مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که بازوی کارآمد نظام و رهبری برای حل مسائل اساسی کشور است، مجلس کارآمد اولا نیازهای واقعی مردم را در سطح ملی می شناسد و به اصطلاح درد آشنای مردم است. ثانیاً قوانینی در راستای گره‌گشایی از این مشکلات و نیازها تصویب میکند.

مقام معظم رهبری درباره ضرورت شناخت نیازهای واقعی مردم در پیامی به نمایندگان می فرمایند: نیازها و مطالبات حقیقی مردم را بشناسید. اشتغال، مبارزه با فساد مالی، زدودن محرومیت از مناطق محروم، مهار تورم و گرانی و اعتلای فرهنگ از مهمترین مطالبات مردم است.

مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که مردم را به آینده امیدوار و کشور را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهد. به امید مجلس تراز انقلابی و به امید ایرانی سربلند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان