کد خبر : 4630
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
-

حرکتی ارزشی ، قابل تقدیر؛

انصراف کاندیدای جوان انقلابی به نفع کاندید ائتلاف انقلاب اسلامی

انصراف کاندیدای جوان انقلابی به نفع کاندید ائتلاف انقلاب اسلامی
بوشهرنیوز: بنده بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی و عرفی خود برای استحکام جبهه و جریان انقلاب اسلامی، استعفای خود از کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع کاندید ائتلاف انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنم.؛

اینجانب حسین کریمی دلباخته به نظام مقدس اسلامی، سرباز کوچک رهبر معظم انقلاب و خادم مردم استان بوشهر با اصرار و توصیه بزرگان، پیشکسوتان، دوستان، دلسوزان، اهل فضل و عامه مردم به ویژه افراد مستضعف وارد عرصه خطیر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم.

پشتوانه اصلی بنده در این مسیر تنها و تنها فقط مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بودند و این پشتوانه را برای خود بهترین و اساسی‌ترین پشتوانه می‌دانستم.

اکنون که کشور در شرایط حساسی قرار دارد و بی‌تدبیری‌ها سفره مردم را کوچک و کوچک‌تر کرده و اقشار مختلف با وضعیت نابسامان اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، بیش از گذشته به یک مجلس قوی، انقلابی و جهادی نیاز داریم.

بنده بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی و عرفی خود برای استحکام جبهه و جریان انقلاب اسلامی، استعفای خود از کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع کاندید ائتلاف انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنم.

از همه مردم شریف و رنج‌دیده جای جای استان زر خیز بوشهر، بابت تمام حمایت‌هایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم امید است در فرصت‌های بعد بتوانم خادم و نوکر تمام قد این ولی نعمتان باشم .

بنده به همه مردم شریف و انقلابی توصیه می‌کنم که برای حفظ عزت، اقتدار، سرافرازی و پایداری نظام مقدس اسلامی و همچنین تشکیل یک مجلس قویِ انقلابی و جهادی با تمام وجود و به صورت گسترده و تماشایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند تا دشمن با دیدن لشکر سلیمانی به مانند همیشه ناکام و مایوس شود.

والعزه لله جمیعا

حسین کریمی

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

از حوزه های انتخاباتی بوشهر ، گناوه و دیلم

 

 

 

فوری / لیست کاندیداهای شورای ائتلاف در استان بوشهر منتشر شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان