کد خبر : 4669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱:۰۳
-

منتخبین استان بوشهر مواظب اطرافیانتان باشید

منتخبین استان بوشهر مواظب اطرافیانتان باشید

به گزارش بوشهر‌نیوز ، دو روز گذشته اراده مردم ایران عزیز در پای صندوق‌های رأی تجلی پیدا کرد و مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان به نمایش گذاشته شد. انتخابات مجلس شورای اسلامی را باید یک عید ملی برای کشور دانست چرا که با وجود آن عزت و اقتدار میهن اسلامی ما افزود و دوچندان

به گزارش بوشهر‌نیوز ، دو روز گذشته اراده مردم ایران عزیز در پای صندوق‌های رأی تجلی پیدا کرد و مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان به نمایش گذاشته شد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی را باید یک عید ملی برای کشور دانست چرا که با وجود آن عزت و اقتدار میهن اسلامی ما افزود و دوچندان شد و از سوی دیگر دشمنان مستکبر خوار و ذلیل و مأیوس شدند.

در استان بوشهر نیز انتخابات با صحت و سلامت و شکوه و شور برگزار شد و ائتلاف انقلابیون با رای قاطع مردم کرسی‌های بهارستان را تصاحب کردند.

این خود پیام‌های فراوانی دارد که باید در فرصت دیگری به صورت مفصل به آن پرداخته شود اما در این متن نکته‌ای را خطاب به منتخبان ملت عنوان می‌کنیم.

خطاب ما به این افراد انقلابی این است که کار و عمل تازه شروع شده است و تمام آبرو و عزت و شکوه فضای انقلاب وابسته به تمامی اقدامات ریز و درشت آنهاست.

مردم به این دلیل به این افراد رای دادند و اعتماد کردند چون آنها را علمدار انقلاب و جبهه ولایی می‌دانند، پس این رای مردم، رای به اصول و مبانی است، نه اشخاص و افراد!

مادامی که این افراد در اقدامات و اعمال خود، در تصمیمات و مواضع خود بر ریل انقلاب حرکت کنند، نزد این مردم محترم هستند اما به محض اینکه از این اصول اساسی فاصله بگیرند، از نگاه شریف مردم طرد می‌شوند.

ما به این منتخبان عزیز هشدار می‌دهیم که اگر به هر دلیلی و لو اطرافیان آنها به سمت و سوی حرکت کنند و فضا جوری ترسیم شود که با آرمان‌ها و ارزش‌ها و مبانی فاصله داشته باشد، زود و سریع اعلام کنند که انقلابی نیستند.

نباید با برخی از کارها به نام انقلابی اما به کام دیگر مسائل به این شعار مهم و اساسی ظلم و ستمی صورت بگیرد. باید این نمایندگان عزیز و ارجمند مراقب زمین خوردن پرچم انقلاب باشند.

طبق همان عهدی که وارد عرصه شدند، عمل و اقدام کنند و از هر چیز یا هر کسی که آنها را از آرمان‌ها و ارزش‌ها و مبانی و اهداف دور می‌کند، فاصله بگیرند.

و بدانند که آنها نماینده تمام مردم هستند نه فقط آنهایی که به آنها رای دادند، نگاه و منش آنها به همه مردم(چه آنهایی که رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند) عادلانه و منصفانه باشد.

برای همه این نمایندگان عزیز، توفیق و حرکت دائمی در مسیر ارزش‌های انقلاب و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی را خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان