کد خبر : 4684
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
-

مجلسِ جوان و دغدغه‌های آن

مجلسِ جوان و دغدغه‌های آن

به گزارش بوشهر‌نیوز ،انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استقبال مردم و با سلامت و صحت در سطح کشور برگزار شد و در نهایت افراد مجلس جدید را انقلابی‌ها که غالبا جوان و سرحال هستند، تشکیل دادند. این مسئله خود یک پیام اساسی و دقیقی را در پی دارد، پیامی که برگرفته از گام دوم انقلاب

به گزارش بوشهر‌نیوز ،انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استقبال مردم و با سلامت و صحت در سطح کشور برگزار شد و در نهایت افراد مجلس جدید را انقلابی‌ها که غالبا جوان و سرحال هستند، تشکیل دادند.

این مسئله خود یک پیام اساسی و دقیقی را در پی دارد، پیامی که برگرفته از گام دوم انقلاب اسلامی است که باید جوان‌ها وارد صحنه مدیریتی و مسوولیتی شوند.

ورود بسیاری از جوانان در کنار مجرب ها  به مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز قانونگذاری این مطلب را به همگان روشن می‌کند که همگرایی و همفکری افراد جوان و مجرب ها تنها راه حل مشکلات کنونی هستند و مردم این مسئله را خوب دریافت کرده‌اند.

جوانان با داشتن ذهنی باز و جامع در کنار مجرب ها، توان گسترده و فعال و ایده‌های بکر و نو می‌توانند مجلس را از حالت انفعال و روزمرگی خارج کنند و به همان رأس امور که باید باشد برگردانند.

اکنون که جوانان وارد عرصه مجلس شدند باید بدانند که کار تازه آغاز شده است و امروز دیگر روز مسابقه است نه تمرین و ادعا و شعار!

پس باید از همه جهت فعال باشند و با عمل به وظایف اصلی خود، مجلس مهم شورای اسلامی را به میدان برگردانند و امید مردم را زنده و زنده‌تر کنند.

گام دوم انقلاب در حال ثمر دادن است، ورود جوانان در مجلس شورای اسلامی نشانه اصلی این ادعا است، پس باید این خط را ادامه داد و نگذاشت که با برخی از حواشی این اقدام متعالی از خط اصلی خود خارج شود.

جوانان امروز باید ثابت کنند که تمام ادعا و شعارها می‌تواند عملی شود، و می‌توان با همان روحیه کارآمد جوانی و نشاط و فکر باز و ایده‌های خلاق مشکلات عدیده و چالش‌های گسترده را حل و رفع کرد.

پس امروز امید ملت به همین جوانانی است که وارد عرصه تصمیم‌گیری شدند، بر همین اساس جوانان باید در تمام اقدامات و مواضع خود نهایت دقت را داشته باشند.

مردم کار خود را انجام دادند، اکنون نوبت جوانانی است که با رای مردم به بهارستان ارسال شدند تا کار نیمه تمام را تمام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان