کد خبر : 4686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

مشاورهِ غلط مشاوران رضایی یا تعجیل وی برای نماینده شدن

مشاورهِ غلط مشاوران رضایی یا تعجیل وی برای نماینده شدن

به گزارش بوشهر‌نیوز ، ابراهیم رضایی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخب مردم در حوزه دشتستان کلید راهیابی به بهارستان را گرفت. البته تاکنون نتایج نهایی انتخابات در حوزه انتخابی دشتستان توسط شورای نگهبان به تایید نرسیده و حتی اعتبار نامه وی نیز صادر نشده است. اما با این وجود ابراهیم رضایی

به گزارش بوشهر‌نیوز ، ابراهیم رضایی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخب مردم در حوزه دشتستان کلید راهیابی به بهارستان را گرفت.

البته تاکنون نتایج نهایی انتخابات در حوزه انتخابی دشتستان توسط شورای نگهبان به تایید نرسیده و حتی اعتبار نامه وی نیز صادر نشده است.

اما با این وجود ابراهیم رضایی پایه ثابت شرکت کننده در جلسات است، رضایی با این که فعلا جایگاه حقوقی ندارد اما  در جلسات حقوقی و رسمی حضور پیدا می‌کند.

این اقدام رضایی در وهله اول توهین به قانون اساسی است، فردی که فعلا از جایگاه حقوقی بهره نمی‌برد، نمی‌تواند در جلسات حقوقی و تصمیم‌گیر حضور داشته باشد.

توهین دوم رضایی به نماینده فعلی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی است، اکنون و در حال حاضر به صورت قانونی، دشتستان نماینده دارد و رضایی اجازه ندارد که به جای نماینده فعلی در جلسات و نشست‌ها حضور پیدا کند.

این اقدام بدعت‌آمیز و ناپخته ابراهیم رضایی منطقه را وارد فضایی به سمت و سوی بی‌قانونی و اعمال نفوذ می‌برد که ممکن است در آینده شاهد عواقب ناپسند و غیرقانونی و ضد مردمی آن باشیم.

سوال اصلی این است که ابراهیم رضایی که همواره دم از قانون و شاخصه‌های انقلابیگری می‌زند، چرا اکنون این اقدامات غیرقانونی را انجام می‌دهد؟

مگر نماینده بنا نیست که در مجلس برود و قانون تصویب کند، آیا رعایت قانون از سوی او اولاتر نسبت به بقیه نیست، پس به چه علت ابراهیم رضایی در آستانه ورود به مجلس یازدهم چنین اقداماتی را از خود به نمایش می‌گذارد؟

کسی که اکنون قادر نیست دستوری را صادر یا مطلبی را پیگیری کند، پس به چه علت و با چه هدفی خود را وارد این چنین فضاهایی دور از شأن یک مسؤول می‌کند.

آیا باعث و بانی تمام این اقدامات خلاف قانونی، مشاوره غلط است؟

آیا اطرافیان وی، رضایی را به این سمت و سو سوق می‌دهند و او نیز از آنها تبعیت می‌کند؟

یا اینکه ابراهیم رضایی جوان ، هوای مسوولیت و سمت او را به این وادی کشانده است، وادی که برای این اقدامات او، تبعات ناپسندی را به بار خواهد آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هم استانی سه شنبه , 13 اسفند 1398 - 14:09

با سلام و احترام به سایت بوشهر نیوز
از نظر حقیر،چون جناب آقای دکتر رضایی،عزم خودشان را برای پیگیری و رفع مشکلات دشتستان بزرگ از بدو شروع به کار مجلس آینده جزم کرده اند،و بخصوص چون فرصتی اینچنینی که جناب دکتر بتوانند با فراغ دل در شهرستان حضور داشته باشند شاید در طول چهار ساله نمایندگی شان در مجلس به وجود نیاید،ایشان کار شناسایی و جمع بندی مشکلات حوزه انتخابیه خود را پیش از آغاز کارشان و زودتر استارت زده اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد و جا دارد برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون داشته باشیم.

آخرین اخبار

ایران و جهان