کد خبر : 4709
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
-

اتحاد و هم افزایی جبهه انقلاب، مقدمه‌ای برای تحقق آرمان‌ها

اتحاد و هم افزایی جبهه انقلاب، مقدمه‌ای برای تحقق آرمان‌ها

به گزارش بوشهر‌نیوز- اتحاد نیروهای ولایی و جبهه انقلاب در هر عرصه و میدانی زمینه‌ساز موفقیت، رشد و پیشرفت است، تجربه به همه ما نشان داده است که ما زمانی به عروج رسیدیم که نیروهای جوان، ولایی و انقلابی ما دست در دست هم داشتند و دقیقا زمانی سقوط کرده و به شکست منجر شدیم

به گزارش بوشهر‌نیوز- اتحاد نیروهای ولایی و جبهه انقلاب در هر عرصه و میدانی زمینه‌ساز موفقیت، رشد و پیشرفت است، تجربه به همه ما نشان داده است که ما زمانی به عروج رسیدیم که نیروهای جوان، ولایی و انقلابی ما دست در دست هم داشتند و دقیقا زمانی سقوط کرده و به شکست منجر شدیم که در میان جبهه انقلاب گسستگی و اختلاف پدید آمده بود.

علمداران و منادیان انقلاب اسلامی اگر در هر جای میهن، در خرد و کلان اتحاد قلبی را در خود ایجاد کنند، قطعا پیروز خواهند شد و به تمام ارزش‌های والا خود خواهند رسید.

اگر این اتحاد، همدلی و هم افزایی در منصب‌های مهم نظام از جمله مجلس شورای اسلامی که به تعبیر امام راحل در رأس امور است، شکل بگیرد، قطعا دیگر آن مجلس از این حالت انفعالی خود خارج می‌شود و به وظیفه و رسالت اصلی خود باز خواهد گشت و واقعا در رأس امور قرار می‌گیرد.

اگر این اتحاد در قوه قضائیه و حتی قوه مجریه نیز ایجاد شود، دیگر مشکلات و معضلات موجود را نخواهیم داشت چرا که پیشرفت و حل و رفع مشکلات مشروط به اتحاد و همدلی و عمل به وظیفه است.

گاهی اوقات باید از مخالفان و دشمنان عبرت گرفت، جبهه کفر با تمام اختلاف نظرها، برای نابودی و به زیر کشیدن جبهه حق همدل و همراه است و ذره‌ای تردید و شک ندارد اما بعضاً مشاهده شده است که نیروهای ولایی و انقلابی ما این خصلت را از خود دور می‌کنند و البته بارها و بارها نتیجه شوم آن را دیدند.

اگر نیروهای حزب‌الهی در نقاط تصمیم‌گیر وحدت و همدلی را نصب‌العین خود قرار دهند، دیگر خبری از معاهده‌های ننگین و بدون منفعت نخواهد بود، دیگر دشمن و مخالف جرأت تهدید و فریب ما را نخواهد داشت.

باید دانست کسی از راه تفرقه و تشتت به جای نرسیده است و کسی بر سر منزلگاه مقصود رسیده که اتحاد، وفاق و همدلی راه و روش او بوده است.

به اعتقاد کارشناسان و صاحب‌نظران عدم هماهنگی و وحدت میان جبهه انقلاب بزرگترین ضعف و مشکلی است که باعث ایجاد شکاف عمیق بین نیروهای دلسوز و دغدغه مند انقلابی می‌شود، خداوند متعال همواره ما را با وحدت و برابر سفارش و دعوت کرده و در آیه‌ای از کلام الله مجید «تعاونوا علی البر و التقوی» را سر داده است و این پیش شرطی است برای رسیدن به وعده الهی که فرموده است: «و لا تحزنوا و انتم الاعلون»

تحمل کردن نظرات مختلف، تدبیرهای راهگشا، تفکر و تعمق و تامل در اهداف مشترک، دوری از منیت‌ها و تکبرها، تبعیت از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری و داشتن بصیرت می‌تواند این ناپایداری را به مدار وحدت متصل کند.

اتحاد میان جبهه انقلاب مردم را از حیرانی و سردرگمی خارج می‌کند که در این صورت در آرمان‌ها و ارزش‌ها و خطوط قرمز نظام و ملت هیچ خللی وارد نمی‌شود.

امیدوارم به مرحله‌ای برسیم که نیروهای انقلابی و جهادی ما تمام منیت‌ها را کنار گذاشته و برای پیشرفت و تعالی کشور و انقلاب و شکست دشمن در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی و اقتصادی اتحاد و همدلی را در خود ایجاد کنند.

امروز بیش از هر زمان نیاز به اتحاد و همدلی وجود دارد، اتحادی که دشمن با دیدن آن به لرزه می‌افتد و دوستان با مشاهده آن مسرور می‌شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان