کد خبر : 4790
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
-

از حرف تا عملِ استاندار خوزستان و مدیران خرمشهری!

از حرف تا عملِ استاندار خوزستان و مدیران خرمشهری!
بوشهرنیوز: چگونه از یک‌سو استاندار از مردم می‌خواهد که «در خانه‌های خود بمانید و حتی بر سر مزار متوفیان خود حاضر نشوند» اما وی تسبیح به دست و با حضور چندین مسوول و غیرمسوول برای افتتاح پروژه‌ای ۲۰۰ متری، بدون داشتن ماسک و دستکش حضور پیدا می‌کند؟؛

بوشهرنیوز- روز گذشته پروژه ساحلی خرمشهر با یک سال تاخیر و در ایام کرونایی با حضور گسترده مسوولان و مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 

در این مراسم استاندار خوزستان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند، فرماندار خرمشهر، شهردار خرمشهر، امام جمعه خرمشهر و… حضور داشتند و البته در پی این افتتاح یک تجمع ۵۰۰ نفر اعم از مسؤولان و مردم شکل گرفت.

 

این تجمع در حالی صورت گرفت که تمام مسوولان و پزشکان کشور برای حفظ جان و سلامتی مردم دستور پرهیز از هرگونه تجمع را صادر کرده‌اند و خیلی از همایش‌ها و پروژه‌ها را عقب انداخته‌اند.

 

جای تعجب و شگفتی است که با این وجود چگونه استاندار خوزستان که خود یک پزشک نیز است و دیگر مسوولان منطقه این افتتاح تجمع‌آمیز را ترتیب داده‌اند؟

 

این افتتاح بدون رعایت پروتکل بهداشتی و در مقابل منظر عمومی برگزار شد و در واقع تجمع توسط کسانی که تجمع را ممنوع کردند، صورت گرفت.

 

چگونه از یک‌سو استاندار از مردم می‌خواهد که «در خانه‌های خود بمانید و حتی بر سر مزار متوفیان خود حاضر نشوند» اما وی تسبیح به دست و با حضور چندین مسوول و غیرمسوول برای افتتاح پروژه‌ای ۲۰۰ متری، بدون داشتن ماسک و دستکش حضور پیدا می‌کند؟

 

این اقدام باعث اعتراض شدید و گسترده فعالان اجتماعی، فعالان مجازی، اصحاب مطبوعات و رسانه و عموم مردم شد.

 

در این روزها مسوولان باید به صورت ویژه هوای مردم را داشته باشند و با این رفتارهای خود، تناقضات را به نمایش قرار ندهند چرا که این باعث از بین رفتن اطمینان می‌شود.

 

در این روزها همه باید به خوبی با این بحران با خانه‌نشینی مبارزه کنند اما متاسفانه این اقدام مسؤولان مهر تاییدی برای حضور مردم در سطح عمومی شده است.

 

مسوولان امر به ویژه استاندار خوزستان باید از این اقدام خود عذرخواهی کنند و اشتباه خود را بپذیرند چرا که این در امر سلامتی مردم موثر است.

 

مردم نیز بدون در نظر گرفتن این اقدامات به تمام توصیه‌های رسمی ارایه شده دقت لازم کنند تا به امید خدا از این بحران نیز بگذریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان