کد خبر : 4793
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
-

تعطیلی بازارهای دلوار و گناوه تا شکستِ قطعیِ کرونا+عکس

تعطیلی بازارهای دلوار و گناوه تا شکستِ قطعیِ کرونا+عکس
بوشهرنیوز: کرونا در کمین است و به نظر می رسد اگر به توصیه ها و هشدارهای متخصصان و کارشناسان بهداشت و درمان استان بوشهر توجه نکنیم ممکن است استان با فاجعه ای مواجه شود که برای برون رفت از آن دچار زیان های جبران ناپذیری از جمله مرگ عزیزان خود باشیم.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ مجتمع های تجاری دلوار برای مقابله با ویروس کرونا همچنان تعطیل بوده و بازاریان و کسبه با حمایت از تعطیلی این مجتمع ها از مسافرین درخواست کردند به این شهر سفر نکنند.

 

مدیران مجتمع های تجاری دلوار که زودتر از بازارهای گناوه و دیلم و به محض شیوع ویروس کرونا تعطیلی این مجتمع ها را اعلام کردند برای سلامت مردم منطقه و استان بوشهر حاضر نیستند برای نوروز این مجتمع ها را بازگشایی کنند.

 

در حال حاضر بازارهای دلوار و گناوه به عنوان پیشانی تجارت استان بوشهر تعطیل بوده و بازاریان و کسبه اعلام کردند به صورت خودجوش به تعطیلی بازار تا شکست قطعی کرونا ادامه خواهند داد.

 

به نظر می رسد بازاریان دیگر شهرهای استان به ویژه بوشهر به عنوان مرکز استان نیز باید به پویش تعطیلی بازار پیوسته و اجازه ندهند ویروس خطرناک و کشنده کرونا سلامتی مردم استان را به مخاطره بیندازد.

 

متاسفانه علی رغم توصیه ها و هشدارهای متعدد متخصصان و کارشناسان بهداشت و درمان استان بوشهر اما برخی با نادیده گرفتن این هشدارها نه تنها جان خود بلکه زندگی دیگر شهروندان استان بوشهر را به خطر می اندازند که شایسته است عنایت بیشتری به خرج دهند.

 

اگرچه بازار بوشهر هفته گذشته برای چند روز تعطیل بوده و بسیاری از شهروندان از این تعطیلی استقبال کردند اما ناهماهنگی در اتاق اصناف بوشهر موجب شد تا بخشی از بازار بوشهر بازگشایی شده و به فعالیت ادامه دهند و در مقابل آن بخش دیگری به احترام شهروندان بوشهری و برای سلامت خانواده و همشهریان خود از فعالیت در محل کسب خود خودداری کنند.

 

کرونا در کمین است و به نظر می رسد اگر به توصیه ها و هشدارهای متخصصان و کارشناسان بهداشت و درمان استان بوشهر توجه نکنیم ممکن است استان با فاجعه ای مواجه شود که برای برون رفت از آن دچار زیان های جبران ناپذیری از جمله مرگ عزیزان خود باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان