کد خبر : 481
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
-

ثابت کنیم که ما هم تشنگان خدمتیم…

ثابت کنیم که ما هم تشنگان خدمتیم…

بوشهرنیوز: سخن دوستانه ما با مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی استان بوشهر که به تازگی از این پست مدیریتی جابجا شده این است که التزام به اختیارات مقامات بالاتر و کسانی که مدیران بدنه یک استان را منصوب می کنند، هم شرط قانون است و هم حکم خرد جمعی. به گزارش بوشهرنیوز؛ یکی از مهم ترین

بوشهرنیوز: سخن دوستانه ما با مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی استان بوشهر که به تازگی از این پست مدیریتی جابجا شده این است که التزام به اختیارات مقامات بالاتر و کسانی که مدیران بدنه یک استان را منصوب می کنند، هم شرط قانون است و هم حکم خرد جمعی.

به گزارش بوشهرنیوز؛ یکی از مهم ترین مولفه های لازم برای مدیریت سالم و کارآمد و استمرار روحیه مدیریتی در افراد التزام آنها به خصوصیات کار و رفتار و حرکات و سکنات و روحیات یک مدیر است.

تردیدی نیست وقتی شخصی قدم در عرصه مدیریتی در هر سطحی می گذارد می بایستی خود را برای کم و کیف و بالا و پایین های آن آماده کند.

این یک اصل اولیه و بدیهی در این حوزه است وگرنه به قول معروف سنگ روی سنگ بند نمی شود.

با این مقدمه لازم و مهم، جا دارد سخن دوستانه خود را با مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی استان بوشهر که به تازگی از این پست مدیریتی جابجا شده اند، بیان داریم و یادآور شویم که التزام به اختیارات مقامات بالاتر و کسانی که مدیران بدنه یک استان را منصوب می کنند، هم شرط قانون است و هم حکم خرد جمعی.

نمی توان توقع داشت که یک مدیر بالا دست به هر دلیلی اختیار تعیین کم و کیف حوزه مدیریتی خود را نداشته باشد و اگر در این محدوده عمل کند، بایستی با ناخشنودی ها و بدخلقی ها و توقعات نه چندان بجا و خوشایند افراد روبرو شود.

نکته دیگر این است که طرح موضوعاتی از این دست آنهم در جلسه تودیع و در حضور مسوولان کشوری و کسانی که از خارج استان قدم در محفل و مجلسی استانی گذاشته اند، چه بسا باعث مشوه شدن چهره مدیران و حوزه مدیریتی استان شود و نتایج و تبعاتی نه چندان قابل قبول و مضر برای کلیت استان به همراه داشته باشد که این قطعا نه مورد خواست اهالی بوشهر و نه در نهایت به نفع هیچ شخص و جریان و محفلی و دستگاهی در استان است.

بی تردید همه ما بایستی اولا تابع قانون و عرف و محدوده اختیارات مقامات مافوق و نیز زیردستان خود باشیم و اگر کسی طبق قانون و صلاحدیدی که قانون در اختیار او گذاشته عمل کرد، از او ناخشنود نشویم و دوم اینکه مسایل درون خانه را به بیرون از آن گسترش و بازتاب ندهیم و نگذاریم موضوعات دوره استانی و محلی، جلوه ناخوشایند و کج و مأموج بیرونی و کشوری پیدا کند و در نهایت همه چیز به ضرر هم استانی هایمان تمام شود.

از اینها گذشته همه ما باور داریم که مسئولیت و قدرت، فی نفسه ارزشی ندارد مگر اینکه در خدمت به خلق باشد و به قول شهید بهشتی ما تشنگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت. و اگر اینگونه است پس نباید در این رفت و آمدها و بالا و پایین شدن ها، کوچکترین خللی در روحیه کاری و عشق ما به خدمتگزاری به ملت شریف ایران، استان عزیز بوشهر و جهاد در راه اعتلای جامعه اسلامی عزیزمان ایجاد شود.

انشاالله تعالی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان