کد خبر : 4853
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
-

انفعالِ نمایندگان استان بوشهر در مجلس دهم و فعالیتِ منتخبینِ استان در مجلس یازدهم

انفعالِ نمایندگان استان بوشهر در مجلس دهم و فعالیتِ منتخبینِ استان در مجلس یازدهم
بوشهرنیوز: اگرچه هیچ یک از نمایندگان فعلی در مجلس بعدی حضور ندارند اما این نمایندگان باید عنایت داشته باشند که بر اساس سوگندی که در روز اولِ ورود به مجلس دهم یاد کرده اند تا آخرین روزِ فعالیت این مجلس می بایست فعال باشند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در حالی که هنوز حدود دو ماه به پایان کار نمایندگان در مجلس دهم باقی مانده است اما به نظر می رسد نمایندگان استان بوشهر در انفعالی عجیب در سکوتی معنادار فرو رفته اند.

 

رصد فضای مجازی و همچنین رسانه های مکتوب و مجازی نشان می دهد از دوم اسفندماه ۹۸ تاکنون یعنی درست پس از انتخابات مجلس یازدهم، نمایندگان استان بوشهر کمتر در انظار عمومی ظاهر شده اند.

 

نمایندگان استان بوشهر در مجلس دهم

اکنون که بیش از یک ماه از انتخابات مجلس یازدهم گذشته و حدود دو ماه هم به پایان کار مجلس دهم باقی مانده است اما کمتر کسی از شهروندان استان بوشهر از نمایندگان استان خبر داشته و به نظر می رسد آن ها در سکوتی معنادار فرو رفته اند.

 

این در حالیست که منتخبان مردم در مجلس یازدهم فضا را در دست گرفته و با بازدیدهای میدانی و تبریک سال نو و حتی حضور در برخی نشست ها خود را برای ورود به مجلس آینده آماده می کنند.

 

این روزها به شدت کشور درگیر شیوع ویروس کرونا بوده و در حالی که مردم انتظار داشتند نمایندگان خود را در کنارشان ببینند اما به نظر می رسد چهار نماینده استان انگیزه ای برای ادامه فعالیت نداشته و تصمیم دارند میدان را به منتخبین مردم در مجلس آینده تحویل بدهند.

 

منتخبین استان بوشهر در مجلس یازدهم

از یک ماه گذشته تاکنون از چهار نماینده استان بوشهر تنها یکی دو مصاحبه آن هم توسط دو تن از آنان در رسانه ها منتشر شده و مردم فعالیت خاصی از آنان ندیده اند.

 

این در حالیست که با فرارسیدن سال نو منتخبین مردم در مجلس یازدهم با ارسال پیام های تصویری و متنی ضمن تبریک به موکلین خود از آنان خواستند در خانه بمانند و در کنترل بیماری کرونا به مسئولین کمک کنند.

 

در این بین حتی یکی دو تن از منتخبین مردم در مجلس یازدهم با حضور در برخی مکان ها از جمله بعضی بیمارستان ها گزارش هایی به مردم ارایه دادند.

 

اگرچه هیچ یک از نمایندگان فعلی در مجلس بعدی حضور ندارند اما این نمایندگان باید عنایت داشته باشند که بر اساس سوگندی که در روز اولِ ورود به مجلس دهم یاد کرده اند تا آخرین روزِ فعالیت این مجلس می بایست فعال بوده و حضور یا عدم حضور در مجلس بعدی نمی تواند دلیل خوبی برای بی انگیزگی آنان باشد.

 

از طرفی نمایندگان فعلی باید توجه داشته باشند که از لحاظ قانونی، آنان هستند که می بایست مدافع حقوق موکلین خود بوده و مطالبات مردم را پیگیری کنند و منتخبین مجلس یازدهم فعلا به لحاظ حقوقی جایگاهی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان