کد خبر : 4890
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
-

خودباوری؛ یکی از راه های تحققِ شعارِ “جهش تولید”

خودباوری؛ یکی از راه های تحققِ شعارِ “جهش تولید”
بوشهرنیوز: یکی از راه های تحقق شعار جهش تولید خودباوری است. ما باید به شعار «ما می‌توانیم» باور داشته باشیم. ما باید بدانیم که می‌توانیم با یک اراده پولادین به نهایت جهش تولید دست یابیم.؛

بوشهرنیوز- امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ابتدای سال با تاکید بر نیاز قطعی کشور به تولید، سال ۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تاکید نمودند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

 

ایشان افزودند: البته لازمه تحقق این هدف برنامه‌ریزی است و بخشهای مختلف مانند سازمان برنامه، مجلس و مرکز تحقیقات آن، قوه‌قضائیه، مجموعه‌های دانش‌بنیان و گروههای پر شمار جوان، مبتکر و فعال باید در این برنامه‌ریزی‌ها شرکت کنند.

 

بر اساس نظر کارشناسان سال ۹۸ در امر رونق تولید به نتیجه مطلوب نرسیدیم و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب سال ۹۹ را با تاکید بیشتر بر امر تولید آن را سال جهش تولید نامیدند.

 

رهبر معظم انقلاب مانند یک طبیبی هستند که هم درد و هم درمان را تشخیص می‌دهند، به اعتقاد و اعتراف دوست و دشمن رهبر انقلاب بر تمام ابعاد آگاه و عالم هستند و مسوولان باید به نسخه‌های شفابخش ایشان عمل کنند.

 

جهش تولید به معنای یک حرکت فوق‌العاده و جهادی است، البته برای تحقق این شعار باید ملزوماتی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم به آن نقطه اوج این شعار برسیم.

 

نخستین مقدمه برای تحقق این شعار، قدرتمند بودن است. ما باید در این مسیر و راه با قوت حرکت کنیم و در این راه احساس ضعف و خستگی نداشته باشیم.

 

دومین مقدمه تحقق شعار جهش تولید خودباوری است. ما باید به شعار «ما می‌توانیم» باور داشته باشیم. ما باید بدانیم که می‌توانیم با یک اراده پولادین به نهایت جهش تولید دست یابیم.

 

برنامه‌ریزی صحیح و واقعی یکی دیگر از الزامات تحقق این شعار است، همه ارکان و دستگاه‌ها به ویژه دولت و به ویژه مجلس جدید باید طبق یک برنامه مدون در این مسیر گام بردارند.

 

انسجام و هماهنگی و هم افزایی در این مسیر مهم و ضروری است، همه مردم و همه جریانات و احزاب و گروه‌ها باید در این مسیر همدل و قوی باشند و برای تحقق شعار سال ۹۹ باید از همه ظرفیت‌ها استفاده لازم را برد.

 

باید برای تحقق شعار سال از همین امروز شروع کرد. باید از کارهای نمایشی و بی فایده شدیدا پرهیز کنیم و به سمت و سوی اقدامات عملیاتی و کاربردی راه پیدا کنیم.

 

با مسائلی که به تولید و جهش آن ضربه می‌زند، باید مبارزه کنیم. قاچاق یکی از موانع تولید است که باید شدیدا آن را کنترل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان