کد خبر : 4993
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
-

با نصب علایم پارک ممنوع صورت می گیرد؛

پارک خودرو در خیابان ساحلی بوشهر ممنوع/متخلفین جریمه می شوند

پارک خودرو در خیابان ساحلی بوشهر ممنوع/متخلفین جریمه می شوند
بوشهرنیوز: به نظر می رسد با تشدید برخوردهای قانونی، تجمع آن دسته از شهروندانی که با سهل انگاری خود، جانِ سایر مردم را به مخاطره می اندازند در ساحل و پارک های بوشهر کاهش یابد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در پی تعطیلی پارک ها و ساحل بوشهر، گفته می شود شهرداری این شهر از امروز علایم ترافیکی پارک ممنوع را در خیابان ساحلی نصب می کند.

 

گزارش های دریافتی حاکیست، در صورتی که خودرویی در این مسیر پارک شود سریعا توسط مامورین راهنمایی و رانندگی جریمه خواهد شد.

 

مهرزاد آسایش، عضو شورای شهر بوشهر صبحِ امروز اعلام کرد که در صورت عدم رعایت قوانین، تدابیر سخت گیرانه تری نیز اندیشیده شده است.

 

گفته می شود در پی تعطیل اعلام شدن پارک ها و بخشی از ساحل بوشهر اما بعضی شهروندان با نادیده گرفتن هشدارها همچنان به حضور در ساحل ادامه می دهند که این موضوع با اعتراض بسیاری از شهروندان دغدغه مند و نگران مواجه شده است.

 

به نظر می رسد با تشدید برخوردهای قانونی، تجمع آن دسته از شهروندانی که با سهل انگاری خود، جانِ سایر مردم را به مخاطره می اندازند در ساحل و پارک های بوشهر کاهش یابد.

 

برخورد با کسانی که قوانین ستاد مقابله با کرونا را نادیده گرفته و گاها به آن ها بی توجهی می کنند، این روزها به خواستِ عمومی تبدیل شده و مردم از مسئولین می خواهند با تشدید برخوردها هر چه سریع تر حلقه انتقال کرونا را قطع کرده تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان