کد خبر : 5085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
-

دادستان تنگستان به اشخاص حقیقی هشدار داد: ؛

جمع آوری کمک های مردمی غیر از هلال احمر و کمیته امداد ممنوع

جمع آوری کمک های مردمی غیر از هلال احمر و کمیته امداد ممنوع
بوشهرنیوز: دادستان عمومی و انقلاب تنگستان گفت: هر گونه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط اشخاص برای مقابله با شیوع بحران کرونا ویروس جز از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، حجت الاسلام عباس فقیه با اشاره به اعلام شماره حساب توسط برخی افراد طی روزها گذشته ابراز داشت: با توجه به بند پنجم اصل ۱۵۶ قانون اساسی که پیشگیری از وقوع جرم را وظیفه قوه قضاییه دانسته است و همچنین برای پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی و ضرورت ساماندهی دقیق کمک‌های مردمی و پاسخگویی به جامعه، هر گونه جمع آوری کمک‌های مردمی جز از طریق حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع می باشد.

 

وی از مردم خواست در صورت مواجهه با این موارد شماره حساب‌ها و شماره کارت‌های اعلامی را اطلاع دهند تا بلافاصله نسبت به انسداد آن ها و واریز وجوه جمع آوری شده به حساب نهادهای مربوطه اقدام شود.

 

فقیه به اشخاص حقیقی هشدار داد در صورت چنین اقداماتی، حساب‌هایشان مسدود، مبالغ جمع آوری شده توقیف و به سازمان‌های یادشده تحویل داده خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب تنگستان ادامه داد: از اشخاص حقیقی می خواهیم از هر گونه اقدام در این زمینه خودداری کنند زیرا درصورت مشاهده، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

فقیه در گفتگو با “بوشهرنیوز” با بیان این که صاحبین شماره حساب های اعلام شده جهت جمع آوری کمک های مردمی در چند روز اخیر احضار شده اند، افزود: طی روزهای آینده مبالغ جمع آوری شده به حساب سازمان های مرتبط واریز خواهد شد.

 

وی از مردم خواست کمک ها و اعانات خود را به حساب های اعلامی از سوی نهادهای مرتبط واریز کنند تا به صورت سازماندهی شده هزینه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان