کد خبر : 5106
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۲۱
-

شهرداری دلوار برای کاهش گرانی آستین ها را بالا زد+عکس

شهرداری دلوار برای کاهش گرانی آستین ها را بالا زد+عکس
بوشهرنیوز: خیری با اشاره به انتظارات بالایی که شهروندان دلواری از شهرداری به ویژه در این روزهای سخت دارند، ابراز داشت: تصمیم شهرداری دلوار برای راه اندازی بازارچه با حمایت شورای این شهر مواجه شد و اکنون میوه و تره بار مرغوب با قیمت بسیار مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، شهرداری دلوار برای رفع مشکلات مردم در روزهایی که بازار هفتگی این شهر تعطیل بوده و قیمت میوه و تره بار در میوه فروشی های این شهر سر به فلک کشیده است، دست به اقدام جالبی زد.

 

گفته می شود پس از تعطیلی بازار هفتگی دلوار و انسداد راه ها و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، شهرداری دلوار برای کمک به شهروندان این شهر وارد کارزار شده و برای کاهش قیمت میوه و تره بار بازارچه ای را برای عرضه میوه راه اندازی کرده است.

 

آماده سازی بازارچه دلوار

 

حامد خیری، شهردار دلوار با اشاره به نیازهای اولیه مردم در این روزها گفت: برای کمک و ارایه خدمات مطلوب به مردم به هیچ عنوان کوتاهی نخواهیم کرد.

 

وی با بیان این که تعطیل شدن بازار هفتگی دلوار و همچنین انسداد راه ها به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد، افزود: این موضوع باعث گرانی میوه و تره بار در شهر دلوار شد و نارضایتی های مردم را به همراه داشت.

 

آماده سازی، شستشو و ضدعفونی بازارچه دلوار

 

خیری با اشاره به انتظارات بالایی که شهروندان دلواری از شهرداری به ویژه در این روزهای سخت دارند، ابراز داشت: تصمیم شهرداری دلوار برای راه اندازی بازارچه با حمایت شورای این شهر مواجه شد و اکنون میوه و تره بار مرغوب با قیمت بسیار مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

وی با بیان این که در این بازارچه بیش از نیاز مردم شهر دلوار میوه و تره بار عرضه می شود به “بوشهرنیوز” گفت: در حال حاضر نیاز بخشی از روستاهای شهر دلوار نیز از همین بازارچه تامین می شود.

 

انتقال میوه و تره بار به بازارچه دلوار

 

خیری از اجرای تمامی پروتکل های بهداشتی در بازارچه شهرداری خبر داد و ابراز داشت: در این بازار سعی شده است تمامی دغدغه ها و توصیه های بهداشتی کارشناسان و متخصصین حوزه بهداشت رعایت شود تا مردم بدون نگرانی مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

عرضه میوه و تره بار به قیمت مناسب به مردم

 

وی از رضایتمندی مردم پس از اجرای این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد با رعایت توصیه های بهداشتی توسط شهروندان دلواری و ماندنِ در خانه هر چه سریع تر شاهد قطعِ حلقه انتقال ویروس کرونا و عادی شدن وضعیت باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عارف جمعه , 22 فروردین 1399 - 14:40

عالیه خدا خیرشون بده فقط جای پارک ماشین ها بسیار تنگ است لطفا پیگیری کنید

آخرین اخبار

ایران و جهان