کد خبر : 5190
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
-

وام کروناییِ دولت قرض الحسنه شد

وام کروناییِ دولت قرض الحسنه شد
بوشهرنیوز: رییس جمهور گفت: وام یک میلیون تومانی مثل قبل نیست و ۱۲ درصد سود آن را دولت پرداخت می کند و این وام قرض الحسنه شده است. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جلسه اقتصادی دولت با اشاره به اینکه بخشی از جلسه امروز بحث شد که چگونه وام یک میلیون تومانی را فرض الحسنه کنیم، افزود: وام یک میلیون تومانی مثل قبل نیست و ۱۲ درصد سود آن را دولت پرداخت می کند و این وام قرض الحسنه شده است. تلاش می‌کنیم تا قبل از ماه رمضان این پول را پرداخت کنیم و از تیرماه به تدریج از یارانه خانوار کم می‌کنیم.

 

رئیس جمهور افزود: همه تلاش ما این است که بتوانیم قبل از روز اول ماه رمضان این یک میلیون تومان در حساب همه یارانه بگیران واریز شود و آنها بتوانند باز آن استفاده کنند.

 

روحانی با اشاره به اینکه طی چهارچوبی به مردم اطلاع داده می‌شود، آنهایی که مایل هستند از این وام قرض الحسنه استفاده کنند و باید از طریق پیامک اعلام کنند، اظهار داشت: پولی که به صورت وام در اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود، ‌از تیر ماه به تدریج از یارانه آنها کسر خواهد شد.

 

وی در این باره تصریح کرد: یارانه اردیبهشت و خرداد آنها پرداخت می‌شود و از تیر ماه به بعد ماهانه یک مقدار کسر می‌شود به خاطر آن یک میلیون وامی که به صورت قرض الحسنه پرداخت شده، رقمی حدود ۳۵ هزارتومان است که برداشت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان