کد خبر : 5312
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
-

با حکم سالاری؛

یکی دیگر از مدیران استان بوشهر به تامین اجتماعی کشور می رود

یکی دیگر از مدیران استان بوشهر به تامین اجتماعی کشور می رود
بوشهرنیوز: شنیده ها حاکیست یکی از مدیران ستادی استاندار بوشهر به زودی با حکم مصطفی سالاری، رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به مرکز خواهد رفت.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سالاری، استانداری سابق بوشهر که از زمان حضورش در تامین اجتماعی سعی کرده برخی نیروهای بومی استان را در این سازمان به کار بگیرد، پیشتر نیز عادل دهدشتی، مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر را به عنوان مدیرکل امور فرهنگی و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور منصوب کرده بود.

 

البته رییس سازمان تامین اجتماعی کشور پس از مدتی دهدشتی را با ارتقای پست سازمانی به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های این سازمان در کشور منصوب نمود.

 

اوایل امسال هم حسن اسماعیلی، فرماندار اسبق شهرستان های عسلویه و دیلم با حمایت سالاری به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا (راه آهن جمهوری اسلامی) وابسته به هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی منصوب شد.

 

وی همچنین نقش مهمی در انتصاب ارسلان زارع، فرماندار اسبق دشتستان و همچنین معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری گیلان به عنوان استاندار این استان داشته است.

 

به گزارش بوشهرنیوز، اکنون نیز خبر می رسد سالاری درصدد است یکی از مدیران ستادی استانداری بوشهر که در زمان حضورش در استانداری از نیروهای نزدیک به وی بوده است را در یکی از سمت های مهم و حساس سازمان تامین اجتماعی کشور به کار بگیرد.

 

گفتنی است سالاری از زمان حضورش در استانداری گیلان و سپس تامین اجتماعی کشور، تاثیر به سزایی در ارتقای برخی نیروهای بومی استان بوشهر در سطح ملی داشته و توانسته است آن ها را در بعضی پست های مهم به کار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان