کد خبر : 5329
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲:۰۷
-

چه کسی پاسخگوی زیان مردم است؟؛

دردسرِ دستگاه پوزِ بانک صادرات برای بازاریان استان بوشهر

دردسرِ دستگاه پوزِ بانک صادرات برای بازاریان استان بوشهر
بوشهرنیوز: رسوب میلیاردها تومان از پول های مردم در حساب بانک صادرات در ابتدای هفته جاری و عدم اطلاع رسانی به موقع به مشتریان به هر دلیلی که باشد موجب بی اعتمادی مردم به این بانک می شود که شایسته است مسئولین بانک صادرات هر چه سریع تر علاوه بر رفع معایب موجود از مردم عذرخواهی کرده و زیان های وارده به مشتریان را نیز جبران کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، برخی از بازاریان استان بوشهر در تماسی با “بوشهرنیوز” اعلام کردند که با گذشت ۲۴ ساعت هنوز تراکنش های دستگاه های پوز بانک صادرات در روز جمعه به حساب آنان واریز نشده است.

 

به گفته آنان، در حالی که مدت زمان واریز پول پس از تراکنش های دستگاه های پوز(کارت کشیدن) حداکثر ۲۴ ساعت می باشد اما از روز جمعه این مدت زمان به طور ناگهانی افزایش یافته است.

 

این در حالیست که پیشتر مبالغ حاصل از کارت کشیدن حداکثر تا اولین ساعات صبحِ روزِ بعداز تعطیلات به حساب بازاریان واریز می شد.

 

مغازه داران معترض این اقدام بانک صادرات را موجب زیان خود دانسته و افزودند: این اقدام بانک صادرات موجب خالی ماندنِ حساب های ما و در نتیجه برگشتِ چک ها در اولین روزِ هفته شده است.

 

تاکنون بانک صادرات ایران برای تاخیر در واریز پول های مردم پاسخی نداده است اما پیگیری های “بوشهرنیوز” حاکیست، ایجاد اختلال در سرور شرکت سامان کیش به عنوان پشتیبان دستگاه های پوز این بانک موجب تاخیر در واریز پول به حساب کسبه و بازاریان شده است.

 

اکنون باید از مسئولین بانک صادرات ایران پرسید چه کسی پاسخگوی زیان های بازاریان و کسبه ای خواهد شد که در روز شنبه با حساب های خالی و چک های برگشتی خود مواجه شدند؟

 

آیا بانک هایی که برای یک روز تاخیر در پرداخت اقساط از مردم انواع و اقسام جریمه ها و دیرکردها را دریافت می کنند در قبال زیان رساندن به مردم و رسوب پول آنان در حساب های خود به کسبه و بازاریان جریمه پرداخت می کنند؟

 

برای بازاریان و مشتریان بانک صادرات فرقی نمی کند که سرورهای شرکت سامان کیش به عنوان پشتیبان دستگاه های پوز دچار اختلال شده یا این که سیستم های بانک صادرات آسیب دیده باشد بلکه مهم، بی اطلاعی آنان از تاخیر در واریز پول به حساب ها و پیامدهای ناگوار بعدی آن است.

 

به عبارت دیگر در سایه عدم اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم توسط بانک صارات ایران، صبح روز شنبه بسیاری از کسبه علی رغم پُر بودن موجودی حساب خود اما با حساب های خالی و در نتیجه چک های برگشتی مواجه شدند که این موضوع زیان های مادی و معنوی را به آنان وارد کرده است.

 

بنابراین اطلاع رسانی به مردم حداقل کاری بود که مسئولین شرکت سامان کیش یا بانک صادرات ایران به عنوان بانک مسئول می توانستند انجام بدهند تا مردم در اولین روز هفته دچار سردرگمی و دردسر نشوند.

 

رسوب میلیاردها تومان از پول های مردم در حساب بانک صادرات در ابتدای هفته جاری و عدم اطلاع رسانی به موقع به مشتریان به هر دلیلی که باشد موجب بی اعتمادی مردم به این بانک می شود که شایسته است مسئولین بانک صادرات هر چه سریع تر علاوه بر رفع معایب موجود از مردم عذرخواهی کرده و زیان های وارده به مشتریان را نیز جبران کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان