کد خبر : 5358
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
-

دو گزینه استانداری برای شهرداری بوشهر/آیا شورا زیربارِ گزینه های استانداری می رود؟

دو گزینه استانداری برای شهرداری بوشهر/آیا شورا زیربارِ گزینه های استانداری می رود؟
بوشهرنیوز: اکنون باید منتظر ماند و دید آیا شورای شهر بوشهر به ویژه آن دسته از اعضای شورا که با نیروی مورد حمایت استانداری برای مسند شهرداری مرکز استان مخالف بودند زیرِبار این انتخاب خواهند رفت یا اینکه از گزینه های دیگری برای شهرداری بوشهر استفاده خواهند کرد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز، شنیده ها حاکیست کریم علی حسنی و سعید شمالی از گزینه های استانداری بوشهر برای شهرداری مرکز استان می باشند.

 

در حالی که پیشتر نام علی حسنی به عنوان گزینه استانداری بوشهر برای شهرداری مرکز استان مطرح شده بود اما این روزها نام سعید شمالی هم به لیست مورد حمایت استانداری برای شهرداری بوشهر اضافه شد.

 

در زمان استیضاح امیری، شهردار سابق بوشهر برخی اعضای شورای شهر به دلیل توافق برخی دیگر از اعضای شورا با استانداری برای انتخاب علی حسنی به عنوان شهردارِ جایگزینِ امیری از برکناری وی صرفنظر کرده و شهردار سابق را بر مسند خود ابقا کردند.

 

این گروه از شورانشینان بر این اعتقاد بودند که با انتخاب گزینه استانداری به عنوان شهردار بوشهر، شورای شهر استقلال خود را از دست خواهد داد اما در مقابل گروه مقابل اعتقاد داشتند با انتخاب نیروی مورد حمایت استانداری می توان در یک سال باقی مانده از عمر شورای پنجم در جذب اعتبارات از مجموعه مدیریتی استان موفق تر عمل کرد.

 

امیری اما چند روز پس از ابقایش استعفا داد تا دوباره بحث انتخاب شهردار جدید بوشهر داغ شود و بازهم در درون شورا اختلافات بین موافقینِ گزینه های استانداری و مخالفینِ آن بالا بگیرد.

 

در حالی که تاکنون تنها نام کریم علی حسنی، فرماندار دیر به عنوان گزینه مورد حمایت استانداری برای شهرداری بوشهر مطرح بود اما در یکی دو روز گذشته نام سعید شمالی، شهردار اسبق برازجان هم به عنوان یکی دیگر از گزینه هایی مطرح شد که حمایت برخی از نیروهای تاثیرگذار در استانداری را به همراه دارد.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا شورای شهر بوشهر به ویژه آن دسته از اعضای شورا که با نیروی مورد حمایت استانداری برای مسند شهرداری مرکز استان مخالف بودند زیرِبار این انتخاب خواهند رفت یا اینکه از گزینه های دیگری برای شهرداری بوشهر استفاده خواهند کرد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان