کد خبر : 5368
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۰۶
-

مادرانِ شهدا همچنان در میدانِ حماسه

مادرانِ شهدا همچنان در میدانِ حماسه
بوشهرنیوز: وی بیان کرد: همچنین توانستیم ۱۵۰ بسته غذایی در قالب کمک مومنانه و مواسات و همدلی بین نیازمندان و قشر ضعیف توزیع کنیم که عمده هزینه این بسته‌های غذایی را مادران شهدا تقبل کردند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، حجت‌الاسلام رضا متوسل رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، اظهار کرد: مدتی قبل همزمان با شیوع ویروس کرونا پویشی تحت عنوان «به توان ما» از سازمان تبلیغات اسلامی مرکز به راه افتاد و در خرمشهر نیز این پویش با قوت راه‌اندازی شد.

 

وی افزود: در مرحله اولیه این پویش پنج هزار بسته بهداشتی و آموزشی تهیه و میان مردم محروم و طبقه ضعیف توزیع شد، این بسته‌ها شامل مواد ضدعفونی دست و سطوح، ماسک قابل شست‌وشو و بروشورهای آموزشی مقابله با ویروس کرونا بود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در حوزه علمیه خواهران نیز کارگاه تولید ماسک را راه‌اندازی کردیم که طلاب این حوزه توانستند هزاران ماسک را تولید کنند و این ماسک‌ها در میان مناطق محروم خرمشهر توزیع شد.

 

متوسل عنوان کرد: هیات‌ها و مجموعه‌های فرهنگی خرمشهر نیز از روز اول شیوع کرونا تاکنون در حال خدمت‌رسانی هستند، برخی از آنها در بحث ضدعفونی و گندزدایی معابر، حسینیه‌ها، مساجد، خیابان‌ها و خانه‌ها فعالیت داشتند و برخی نیز در تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین برخی در تهیه غذا و توزیع آن فعالیت کردند.

 

وی بیان کرد: همچنین توانستیم ۱۵۰ بسته غذایی در قالب کمک مومنانه و مواسات و همدلی بین نیازمندان و قشر ضعیف توزیع کنیم که عمده هزینه این بسته‌های غذایی را مادران شهدا تقبل کردند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: از همه خیّرین، مجموعه‌های فرهنگی، هیات‌های مذهبی، مدرسه حضرت امیرالمومنین(ع) طلاب اروپا و آمریکا مقیم قم و حوزه‌های علمیه برای کمک و مواسات با اقشار ضعیف جامعه تشکر و قدردانی می‌کنم.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان