کد خبر : 5404
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
-

سیاست‌های دوگانه در صدا و سیما/حذف انقلابی‌ها و استقبال از ضدانقلاب‌ها

سیاست‌های دوگانه در صدا و سیما/حذف انقلابی‌ها و استقبال از ضدانقلاب‌ها
بوشهرنیوز: مدیران صدا و سیما ثابت کردند که برای سلبریتی‌ها و بی‌تفاوت‌ها و حتی غیر انقلابی‌ها مثل مادر مهربان هستند اما برای افراد انقلابی و مدافع ولایت و آرمان‌های نظام چون زن بابا تلخ و قاطع و بی‌ترحم هستند!؛

بوشهرنیوز- چندی قبل برنامه محمود کریمی یکی از مداحان باتجربه و برجسته کشورمان در حرم مطهر رضوی از سوی صدا و سیما لغو شد.

 

این لغو به دنبال بیان آن حکایت قمارباز توسط محمود کریمی صورت گرفت. گرچه شاید بتوان گفت البته شاید، صدا و سیما جای تعریف آن حکایت نبود اما محمود کریمی فردای آن روز با کمال احترام از مردم عذرخواهی کرد.

 

به دنبال آن پخش زنده این مداح صاحب نفس به پخش ضبط تبدیل و پس از آن صدا و سیما برنامه مناجات خوانی او را به کل حذف کرد.

 

برای همه ما این سئوال پیش آمده است که چرا مدیران صدا و سیما در برخورد با افراد و چهره‌های انقلابی آخر قاطعیت هستند، پخش مناجات محمود کریمی را قطع می‌کنند، جهان‌آرا و ثریا را به جرم وفادارای به آرمان‌ها سر می‌برند اما همین مدیران به اصطلاح قاطع، اگر در برنامه فرمول یک به مدافعان سلامت اهانت شود و تهمت‌های ضد انقلاب علیه انقلاب در قاب تلویزیون تکرار شود، پخش آن برنامه را متوقف نمی‌کنند!

 

اگر همه‌کاره‌ی برنامه رضا رشیدپور به تمامی مقدسات اهانت کند و دشمن شماره یک انقلاب از آب دربیاید، باز هم آنتن این قاب جادویی در اختیار رشیدپور خواهد بود.

 

اگر فلان خانم حجاب اسلامی که از ضروریات دین ماست را زیر سئوال می‌برد اما باز هم مجری‌گری برنامه‌ها دست او است و کسی از گل نازک‌تر به او چیزی نخواهد گفت.

 

مدیران صدا و سیما ثابت کردند که برای سلبریتی‌ها و بی‌تفاوت‌ها و حتی غیر انقلابی‌ها مثل مادر مهربان هستند اما برای افراد انقلابی و مدافع ولایت و آرمان‌های نظام چون زن بابا تلخ و قاطع و بی‌ترحم هستند!

 

این سیاست‌های دوگانه خیلی وقت است که در تصمیمات مدیران صدا و سیما نفوذ دارد. نفوذی که تصمیمات مدیران سیما را هم‌ردیف خواسته‌های دشمنان می‌کند.

 

طرد کردن افراد نخبه و انقلابی چیزی جز ضرر نخواهد داشت چرا که برای دشمنان و فرصت‌طلبان طمع خلق می‌کند و آن جاست که دشمن برای ضربه زدن احساس امیدواری می‌کند.

 

رئیس صدا و سیما مخاطب اول این انتقادها است که باید مشاوران و مدیران خود را به خوبی هر چه تمام‌تر پالایش کند و نگذارد که مجددا چنین اتفاقات و گل به خودی صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان