کد خبر : 5415
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
-

طنزِ تلخِ انتخابِ شهردارِ جدیدِ بوشهر و دستانِ خالیِ شورا

طنزِ تلخِ انتخابِ شهردارِ جدیدِ بوشهر و دستانِ خالیِ شورا
بوشهرنیوز: به نظر می رسد برخی در درون شورا با کمک بعضی افراد در رسانه های نزدیک به خود سعی دارند با مطرح کردن گزینه های متعدد افکار عمومی را گمراه کرده تا بتوانند در نهایت گزینه مورد نظر خود را به عنوان شهردار آینده بوشهر انتخاب کنند.؛

بوشهرنیوز- این روزها بحث بر سرِ انتخاب شهردار بوشهر در رسانه های استان و همچنین شبکه های مجازی داغ شده است و هر روز گزینه های مختلفی توسط بعضی از وبسایت های خبری بوشهر به عنوان نامزدِ جدید شورا برای شهرداری مرکز استان مطرح می شود.

 

اخیرا یکی از وبسایت های خبری نیز نام ۱۵ تن از مدیران فعلی و گذشته استان بوشهر را به عنوان گزینه های شهرداری مرکز استان مطرح کرد که به نظر با واقعیت فرسنگ ها فاصله دارد.

 

در حالی برخی از رسانه ها و حتی بعضی اشخاص در شبکه های مجازی از مدیرانی همچون مسعود نصوری، سعید آزادشهرکی و چندتن دیگر به عنوان گزینه های شهرداری بوشهر نام می برند که شنیده های “بوشهرنیوز” حاکیست این مدیران به هیچ عنوان تمایلی به همکاری با شورای پنجم ندارند.

 

به نظر می رسد برخی در درون شورا با کمک بعضی افراد در رسانه های نزدیک به خود سعی دارند با مطرح کردن گزینه های متعدد افکار عمومی را گمراه کرده تا بتوانند در نهایت گزینه مورد نظر خود را به عنوان شهردار آینده بوشهر انتخاب کنند.

 

ظاهرا نام بردنِ هدفدار از برخی اشخاص و مدیران محبوب و مردمی به عنوان گزینه های شهرداری بوشهر برای بازیابی وجهه شورای پنجم در بین شهروندان بوشهری و در راستای کاهش انتقادات از عملکرد پارلمان نشینان می باشد زیرا در یک سال مانده به پایان عمرِ این شورا مدیران موفق و محبوب بوشهری هیچ تمایلی برای به دست گیری سکان هدایت شهرداریِ به گل نشسته بوشهر را ندارند.

 

متاسفانه اخیرا انتخاب شهردار آینده بوشهر به طنزِ تلخی در بین رسانه ها و مردم تبدیل شده است و به نظر می رسد وزانت و وجهه شورا در چند سال اخیر در بین شهروندان بوشهری به شدت خدشه دار شده است.

 

در چنین شرایطی قطعا مدیران موفق، محبوب و مردمی خود را برای مسندِ شهرداری بوشهر کاندیدا نخواهند کرد و به نظر می رسد نام بردن از افراد متعدد به ویژه مدیرانی ملی مانند مسعود نصوری گمانه زنی رسانه ای یا نوعی خط دهی از درون شورا برای ارتقای سطح و وزانت آن باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان