کد خبر : 5472
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
-

لغو مراسم “بنیاد علمی مریم” به دلیل جهش کرونا در استان بوشهر

لغو مراسم “بنیاد علمی مریم” به دلیل جهش کرونا در استان بوشهر
بوشهرنیوز: بدینوسیله به اطلاع می رساند که با نظرمشورتی اساتید محترم دانشگاه علم صنعت و تصمیم نهایی “کمیته هم اندیشی و هماهنگی” این بنیاد به دلیل شیوع دامنه دار ویروس کرونا و رعایت حال شهروندان مقرر شد کلیه هزینه های برگزاری مراسم به خانواده های تحت پوشش و نیز تسریع در انجام کارهای عمرانی این بنیاد تعلق گیرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، بنیاد علمی مریم با صدور بیانیه ای از لغو برنامه های نکوداشت سالانه این بنیاد به دلیل گسترش دامنه دار ویروس کرونا خبر داد.

 

بسمه تعالی

“بنیاد علمی مریم” ضمن سپاس فراوان از پیگیری های مداوم عزیزانی که پیگیر زمان و محل برگزاری نکوداشت سالانه آسمانی شدن مهندس “مریم محسنی فرد “بوده اند قدردان همیشگی شمائیم.

 

بدینوسیله به اطلاع می رساند که با نظرمشورتی اساتید محترم دانشگاه علم صنعت و تصمیم نهایی “کمیته هم اندیشی و هماهنگی” این بنیاد به دلیل شیوع دامنه دار ویروس کرونا و رعایت حال شهروندان مقرر شد کلیه هزینه های برگزاری مراسم به خانواده های تحت پوشش و نیز تسریع در انجام کارهای عمرانی این بنیاد تعلق گیرد.

 

در ضمن این بنیاد برخود واجب می داند ارائه عملکرد سالانه در اولین زمان ممکن به سمع و نظر جامعه فرهیخته دانشگاهی و هم استانی های بزرگوار ومحترم برساند.

 

با احترام دبیر کمیته فرهنگی بنیاد علمی مریم

 

گفتنی است مرحومه مریم محسنی فرد، دانشجوی برتر رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت بوده که دو سال قبل به دیار باقی شتافت. پس از درگذشت این نخبه بوشهری، پدرِ آن مرحومه اقدام به راه اندازی بنیاد علمی مریم با هدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان کم بضاعت و مستعد استان بوشهر کرده است.

 

“بنیاد علمی مریم” که در تدارک برگزاری مراسمی در نکوداشت مرحومه مریم محسنی فرد بود اکنون با اشاره به روند روبه رشد شیوع کرونا در استان بوشهر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از برگزاری مراسم خودداری کرده و به جای آن هرینه های موردنظر را برای فعالیت های عمرانی صرف خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان