کد خبر : 5479
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
-

در پی تعطیلی چندین واحد نانوایی در یک روز؛

چه کسی پاسخگوست؟ فرمانداری یا اداره صنعت، معدن و تجارت بوشهر

چه کسی پاسخگوست؟ فرمانداری یا اداره صنعت، معدن و تجارت بوشهر
بوشهرنیوز: مسئولین شهرستان بوشهر به ویژه فرمانداری و همچنین اداره صنعت، معدن و تجارت بوشهر باید به افکار عمومی پاسخ بدهند دلیل تعطیلی چندین واحد نانوایی بوشهر در یک روز آن هم در زمانی که به دلیل گرانی برنج، نان به عنوان قوت غالب شهروندان بوشهری محسوب می شود، چه بوده است؟؛

به گزارش بوشهرنیوز، روز گذشته، ۲۱ خردادماه ۹۹ چندین نانوایی در سطح بوشهر تعطیل بوده و مردم برای تهیه نان دچار مشکل شده اند.

 

پیگیری ها و گزارش های دریافتی حاکیست برخی مدیران نانوایی ها دلیل تعطیلی محل عرضه نان را نبودِ آرد اعلام کردند.

 

امروز اما اعلام شد نان گران شده و بررسی ها حاکیست قیمت نان تقریبا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

 

مشخص نیست دلیل تعطیلی نانوایی ها درخواست فعالین این عرصه برای افزایش قیمت نان بوده یا نبودِ آرد باعث عدم عرضه نان در برخی نقاط شهر بوشهر شده است.

 

باید گفت دلیل تعطیلی نانوایی ها هر چه که باشد نشان می دهد مدیریت در این بخش به شدت دچار ایراد بوده و مسئولین تبعات تعطیلی ناگهانیِ نانوایی ها و عدم عرضه نان به عنوان قوت اصلی مردم را درنظر نگرفته اند.

 

البته به نظر می رسد با افزایش قیمت نان و اجرای آن از امروز پنج شنبه، ۲۲ خردادماه ۹۹ شاهد بازگشایی نانوایی ها و فعالیت دوباره واحدهای تعطیل باشیم.

 

به هر حال؛ مسئولین شهرستان بوشهر به ویژه فرمانداری و همچنین اداره صنعت، معدن و تجارت بوشهر باید به افکار عمومی پاسخ بدهند دلیل تعطیلی چندین واحد نانوایی در یک روز آن هم در زمانی که به دلیل گرانی برنج، نان به عنوان قوت غالب شهروندان بوشهری محسوب می شود، چه بوده است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان