کد خبر : 5525
تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
-

قدردانی شهروندِ بوشهری از رییس کل دادگستری استان بوشهر

قدردانی شهروندِ بوشهری از رییس کل دادگستری استان بوشهر
بوشهرنیوز: یکی از شهروندان بوشهری با ارسال نامه ای برای "بوشهرنیوز" از پیگیری ها و خدمات علی جمادی، رییس کل دادگستری استان بوشهر قدردانی کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در نامه این شهروند بوشهری که نسخه ای  از آن برای “بوشهرنیوز” ارسال شده، آمده است:

 

بزرگ بودن آموختنی است اما فقط به واسطه اصالت و ریشه دار بودن؛ و خصوصیت بارز انسان های بزرگ و اصیل نوعدوستی است و احترام به هم نوع در هر شرایط و هر موقعیتی که باشند، و چه خوب است که انسان هایی اینچنین در رأس کار و امور مملکت باشند.

 

جناب آقای جمادی بزرگوار
بنده به عنوان یک شهروند بوشهری به خود و به استانم می بالم که انسانی غیور با مردانگی هرچه تمام تر در مهم ترین جایگاه قضایی شهرم قد برافراشته است .

 

ردای پاک اصالت و مردانگی برازنده مردانی چون شماست . باشد که همه مردم استانم با وجود مردانی چون شما دلشاد و با امنیت زندگی کنند .

 

امنیت چه در بعد روانی و چه در بعد فرهنگی و اجتماعی فقط به واسطه انسان هایی بزرگ و اصیل برقرار می شود.

 

بی شک شما از نمایندگان بر حق خدا بر روی زمینید .

 

و فقط خداوند حافظ و هادی شماست .

 

با قلبی شکسته و آکنده از غم وغصه از دست دادن فرزند جگر گوشه ام ،برایتان بهترین موفقیت ها را آرزو کردم ؛

 

زمانی که سرخورده و دلشکسته تر از همیشه از برخورد نا به جای یک قاضی ،یک دادور، که نامش باید تداعی انصاف و عدالت باشد ،بودم .

 

و تمامی باورهایم از این منصب مهم به هم ریخته بود،تنها با پیامکی که هیچ انتظاری از این چنین پیگیری دادورانه ای نداشتم ،و فقط به دنبال تسکینی بر این تحقیر ناروا برای خانواده داغدارم بود .

 

آن چنان حمایت و عدالتی رااز شما و جناب آقای صداقت مسول محترم حفاظت و اطلاعات ان ارگان محترم دیدم که خداوند را بار دگر سپاس گفتم از وجود مردانی با انصاف و با عدالت همچون شما در رأس کار .

 

من به عنوان فعال فرهنگی هنری و سفیر اجتماعی استان بوشهر در مبارزه با آسیب های اجتماعی با توانی مضاعف و انگیزه ای فراتر در راستای تحقق اهداف مشترک از جان و دل مایه می گذارم ،و این درس مهم اخلاقی را (که در شرایط سخت و مشغله ی فراوان رسیدگی به امور هم نوع )از شما به خاطر می سپارم تا در زمان موعود جبران کننده لطف و مرحمت جنابعالی و همکاران پر تلاشتان باشم .

 

رحمت خداوند شامل حال و روزتان

پریسا امیری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان